ďťż

IVECO STRALIS II

       

Wątki


I m lucky I m here with my someone.

Druga generacja popularnego na europejskich szlakach IVECO STRALIS ujrzała światło dzienne w 2007r.
W Rzymie w kwietniu ubiegłego roku miał swoją premierę IVECO STRALIS II.
Po czterech latach od ukazania się modelu pierwszej generacji IVECO zdecydowało się na jego FaceLifting.
Nadal stosowane będą silniki CRUSOR o różnych pojemnościach.
Od silnika CRUSOR 8 osiągającego moce od 310 do 360 koni mechanicznych.
Przez silnik CRUSOR 10 (który będzie zapewne najczęściej wybierany przez nabywców w Polsce) rozwijającego moce 420 i 450 koni mechanicznych.
Do silnika CRUSOR 13 który jest już potężną jednostką rozwijającą moc 500 i 600 koni.
Systemem wtrysku w każdym silniku będą pompowtryskiwacze, natomiast Turbodoładowanie w silnikach Crusor 8 (ale o mocach 330 i 360KM( Crusor 10 i Crusor 13 to Tubro VGT natomiast w silniku Crusor 8 o mocy 310 koni będzie to Turbo FG.

Iveco Stralis II Crusor 10 450 Euro5 - "PEKAES"


Tekst i zdjęcia - (c) Wojtek Judkowiak


U mnie na Śląsku w PEKAES'ie jest 10 nowych.

Pozdrawiam !!
BAJO !!







Iveco Stralis CNG.

Włoski koncern pojazdów użytkowych Iveco osiągnął emisję spalin Euro-6. Nowy silnik spala LNG i LBG. Cały model nazwano Stralis CNG. Model jest dużo bardziej przyjazny dla środowiska dzięki nowej normie spalin. Pracuje również ciszej w porównaniu do standardowej diesla. Przy użytkowaniu nowego Iveca nasz portfel także nie ucierpi. Na jeden kilometr zaoszczędzimy 2-5 eurocentów. Pojemność zbiornika wystarcza na około 1200 km jazdy.


Przez weekend miałem okazję siedzieć i szczegółowo oglądać wnętrze nowego Stralisa. Powiem szczerze, że miło mnie zaskoczył. Byłem pewien, że będzie to kontynuacja pierwszej generacji tzn. plastik, plastik i jeszcze raz plastik. Owszem - plastik się pojawił, ale nie jest, aż taki tragiczny, jaki mógłby się wydawać. Górne łóżko szczególnie robi wrażenie. Powiem, że jest chyba szersze niż w przypadku MAN-a TGA czy DAF-a XF. Jego fotografia jest na dole. Proszę przyjrzeć się dokładnie, bo zdjęcie zrobiłem trochę nie w tą stronę.
Podobnie jest ze schowkami. Jeżeli chodzi o te, które są dostępne od zewnątrz jest ich cztery (nie licząc drzwi). W środku również jest ich trochę. Miejscem nie zaskoczą nas te na górze. Spowodowane to jest wyprofilowaniem "globa".






Ogólnie takim Iveczkiem bym nie pogardził



Ogólnie takim Iveczkiem bym nie pogardził


No i bardzo dobrze byś zrobił . Ogólnie trochę wiem na temat tych nowych stralisów i mogę powiedzieć, że nie wiele odstępują od szwedów. Ważną zaletą są bardzo dobre silniki, które już od dawna były znane ze swojej niezawodności . Jedynie co to wnętrze, a dokładnie jakość użytych plastików ma sobie trochę do życzenia.

Jedynie co to wnętrze, a dokładnie jakość użytych plastików ma sobie trochę do życzenia.
Tak, są plastiki, ale wydaje mi się, że są lepsze niż w poprzedniej generacji. Na pewno nie sa tak dokuczliwe jak w Premiumkach I. W Premiumce jak włączyłeś Webasto to tylko słychać było strzelanie plastików, bo odkształcały się pod wpływem ciepła.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rejestracja.pev.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.