ďťż

Iveco Daily 3.0 HPT (Laweta)

       

Wątki


I m lucky I m here with my someone.

Witam dziś mam do zaprezentowania nowy nabytek rodzinnej firmy(Auto Spec).

Marka : Iveco
Model : Daily
Rocznik : 2008
Silnik : 3.0HPT 176 KM 6-biegowa Skrzynia
Obciążenie: do 3,5T
Nadwozie : Podwójna kabina(może wygodnie podróżować 7 osób)
Kolor : Żółty

Wyposażenie :

*WEBASTO
*Klimatyzacja
*Elektryczne szyby i lusterka
*Radio CD
*Centralny zamek z alarmem i zdalnym sterowaniem
*Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera
*ESP
*ABS
*Wkrótce CB
*Spryskiwacze świateł
*Zderzak (górna część) w kolorze nadwozia

Zewnątrz :




Wewnątrz :



Postaram sie dodać niebawem nowe zdjęcia,gdyż samochód będzie oklejany.Obiecuje również przedstawić dokładniejsze dane. Pozdrawiam !


Nareszcie doczekałem się tego materiału.
Samochód jest świetny !

Te 176 km i 6-biegowa skrzynia to coś pięknego.

Gratuluję nowego nabytku !
Nooooo ładnie ładnie - mam konkurencję na forum - 176 KM i 6 biegów. - jest czym deptać! Swoją drogą ciekawe czy dałby radę Sprinterowi Jechaliśmy raz za daily 3.0 (poprzedniej generacji) i musze powiedzieć że niestety został z tyłu. Hehehehe ale to tylko żarty- to nie o to chodzi w samochodach - mają być kupione "pod kierowcę", dzielnie służyć i być funkcjonalne.
Ładnie się prezentuje (wolałem co prawda starszą kastę daily) ale i ta nie jest najgorsza szczególnie pod lawetą.
W sumie o awaryjności i spalaniu nie ma co pisac bo to nówka sztuka - czekam zatem na info po trasie, lub też zdjęcia obklejonego

Szerokości!
Dziękuje,zobaczymy jak Iveco będzie sie spisywało.Będę na bieżąco mówił o wadach i zaletach.Z tego co mi wiadomo to jest najmocniejsza jednostka napędowa Daily,a wiec jest czym szaleć.Spalanie to około 13l/100km.


Bardzo ładne Iveco.. Mocy na pewno starczy . Tak jak Wojtek wspomniał - opisz wrażenia i średnie spalanie po jakiejś dłuższej trasie. Musi ładnie lecieć na pusto, ale widze, że macie tachograf niestety. Z tym, że auto 'na dotarciu' więc lepiej przez te 10 000/15 000km nie szaleć z obrotami .

Pozdrawiam.
Na razie to jest oczko w głowie...wiec nie ma mowy o szaleństwach Na razie tylko stoimy i podziwiamy,oraz latamy z ściereczką i bo odkurzamy Wiecie jak to jest??!!

Z tego co mi wiadomo to jest najmocniejsza jednostka napędowa Daily,a wiec jest czym szaleć.Spalanie to około 13l/100km.

Tak jest to najmocniejszy jak na razie motor w IVECO, lecz zdziwiło mnie spalanie - ma tylko 16KM więcej od naszego Merca a łyka aż 3-4 litry więcej paliwa. No ale to tak jak nowa 318stka u Mercedesa - 15l to norma

Spalanie to się ustatkuje po 10 - 15 tys. km więc narazie nie ma się co dziwić że będzie palił w kratkę.

Wrażenia - koniecznie!
P.S latasz na zagranice?
Wiem ze to starsze Daily z silnikiem 2.8(Blaszak) spala jakieś 8l/100km.Trochę autko wazy:P
Wojtek316CDiNie latam po za granicami,lawety które posiadam jeżdżą w assistance oraz są używane dla potrzeb mojego warsztatu.Chociaż różnie w życiu bywa...;p
Inaczej spali blaszak, a inaczej laweta, czy skrzynia.
Tak jak już wszyscy mówili, opisz wrażenia po trasie, a wszystko będzie jasne.
Jeszcze raz gratuluję wyboru.
No tak oczywiescie ze przy innej zabudowie jest inne spalanie i osiagi:PNie dziekuje bo nie chce zauroczyc samochodziku...
Jakie wymiary ma laweta ?
A wiec tak długość około 13m a szerokość 4,5m:P Wartości te nie są dokładne...Gdyż nie mogłem znaleźć miary...:P I musiałem mierzyć własnymi krokami Pozdrawiam.

A wiec tak długość około 13m a szerokość 4,5m:P Wartości te nie są dokładne...Gdyż nie mogłem znaleźć miary...:P I musiałem mierzyć własnymi krokami Pozdrawiam.

Proponuje zmierzyć miarą, bo wymiary gruuuubo przesadzone . 13,6m ma naczepa z TIR'a, Twój Iveco będzie miał ok. 5m, a szerokość 4,5m to również przesadzony wymiar i to o ponad 2m.
Dokładniej chodziło mi o wymiary samego najazdu.
Panowie nie mailem jak zmierzyć:P a ze mam krzywe nogi to dużo wyszło:P Przypomniała mi sie rozmowa z Tata w której wspominał ze rama iveco ma 4,6 z kawałkiem...wiec cały samochód może mieć kolo kolo a wiec cały pojazd może mieć długość około 6m,szerokość hmmm...kolo 2,5....ale dokładnie wartości podam jak dorwę odpowiednia miarę...
Posiadasz może więcej zdjęć wnętrza ?
Postaram sie jutro zrobić cyfrówka,wiec jakoś będzie znacznie lepsza...Ciężko mi jest powiedzieć cokolwiek więcej o niej,bądź tez zrobić fotki gdyż,albo samochód jeździ,albo ja mam tyle pracy ze nie mogę sie nacieszyć nią.Obiecuje ze jakoś do następnego weekendu porobię szczegółowe zdjęcia...:)
Masz tam światła ksenonowe czy zwykłe ?
Iveco z ksenonami?! ...rozmawiałem z tata to mówił ze nie było takiej opcji...
Tak, jest taka opcja. Ostatnio nawet spotkałem Kierowcę takiego Daily i prezentował mi oświetlenie.
Nie możliwe,przewertowałem wiele stron z oferta Iveco Daily i nigdzie w wyposażeniu nie było ksenonów...Jedynie reflektory halogenowe...:P


http://www.nowe.mojeauto.pl/index_2.php?marka=Iveco&model=Daily&klasa=Dostawczy+MCV&wersja=3.0+HPT+176+KM+65C18D+4750+mm+podwozie+z+podw%F3jn%B1+kabin%B1&rodzaj=Dostawczy&nadwozie=rama
Tylko nie jestem pewien czy to ta sama wersja co mam...Pozdrawiam
Nie wiem. Kierowca był z Czech i pokazywał mi, że ma ksenony.
Patrryk nie wiem jakim cudem,może miał żarówki pseudo ksenon...Wiem tyle ze firma Iveco nie wyposaża Daily w ksenony...A zresztą przejdzie sie chyba do dilera Iveco bo w necie nie ma za dużo info...
Nie będę się już tu wykłócał, może to była taka imitacja ksenonów.
Zapewne kupił w TESCO tanie chińskie "ksenony"
Możliwe, że tak. Bynajmniej tak jak mówię, widziałem więc mówię.
No to jakieś nowe zdjęcia dodaje

Sorry za odświeżanie tematu, lecz akurat przypadkiem znalazłem..
Kolego odpowiedz mi na dwa pytania:
- jak sprawuje wam się hydraulika (platforma), bo przy dubel kabinie rozstaw osi zostaje skrócony i te 4.1m to dosyć krótkie się robi
- co w kwestii ładowności ? owszem pomijam sprawę wpisu do dowodu w polu ładowność xxxx,
ale o ile pojedyncza kabina ma 1525kg to dubel już 'tylko' 1325kg. Tylko małe pojazdy mieszczą się w granicach takiej masy własnej. Jeśli natomiast zabierzesz, dla przykładu Renault Laguna która ma ok. 1.5 T masy, a (odpukać) coś by się przydarzyło to problem gotowy, ponieważ jak od DMC odejmiesz masę lawety to jak byk wychodzi ładowność, która jest zdecydowanie mniejsza niż by wynikało z danych fabrycznych i OCP już ci szkód nie pokryje, tylko bulisz z własnej kieszeni
Poruszam tę kwestię dlatego, że sam mam Daily, ale pojedynkę i przez chwilę zastanawiałem się nad dublowaną, ale ta ładowność... słabo
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rejestracja.pev.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.