ďťż
WÄ tki
|
I m lucky I m here with my someone.IVECO STRALIS pierwszej generacji.Swą premierę miał w roku 2002. Dzielnie służył i służy nadal lecz przyszła pora na jego następcę (o którym w innym temacie). Sprawdzony i niezawodny silnik CRUSOR, świetnie zestopniowane skrzynie ZF oraz bardzo dobre hamulce sprawiają że zdobył on rzeszę nabywców wśród wielu firm transportowych. Przykładowe Dane Techniczne IVECO STRALIS AS440S43 T/P Silnik: Crusor 10 sześciocylindrowy, rzędowy Euro 3, o pojemności 10,3l, wyposażony w pompowtryskiwacze z komputerowym doborem doborem parametrów wtrysku, system EDC, trubosprężarka o zmiennej geometrii VGT. Moc silnika 316kW/430KM w zakresie od 1.600 do 2.100 obr/min, moment obrotowy: 1.900Nm w zakresie od 1.050 do 1.590 obr/min. Skrzynia biegów: ZF 16S181 - szesnastobiegowa z dwoma biegami wstecznymi, dwuzakeresowa, synchronizowana, z połówkami. Oś przednia: Resory paraboliczne, drążek stabilizujący i amortyzatorami, nośność ok. 7100Kg. Oś tylna: na 4 poduszkach, drążek stabilizujący i amortyzatory, układ samopoziomujący ECAS, blokada mechanizmu różnicowego. Nośność osi: 12.600Kg Rozstaw osi: 3.800mm Układ hamulcowy: dwuobwodowy z EBS (ABS + ASR) hamulce tarczowe na obu osiach, dekompresyjny hamulec silnikowy, hamulec parkingowy na tylną oś. Kabina: sypialna z dwoma łóżkami, spryskiwacze reflektorów, zewnętrzny schowek po obu stornach, komplet spoilerów. UWAGA! ZDJĘCIE NIE PRZEDSTAWIA CIĄGNIKA Z WYŻEJ OPISANYMI DANYMI TECHNICZNYMI! Dane techniczne - (c) Traliler Magazine nr 5/maj 2005 Tekst i zdjęcia - (c) Wojtek Judkowiak - Wojtek 316CDi Widzę że posiadasz duży zasób zdjęć. Gratki za materiał. Pozdrawiam !! BAJO !! Dziękuję- trochę siedzę nad tymi materiałami a jeszcze zostały mi 3 marki i jakieś 15modeli do opisania A co do zdjęć- to na kompie posiadam ich myśle z 1,5tys. ale własnej roboty jest może z 500. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |