ďťż

IVECO STRALIS I

       

Wątki


I m lucky I m here with my someone.

IVECO STRALIS pierwszej generacji.
Swą premierę miał w roku 2002.
Dzielnie służył i służy nadal lecz przyszła pora na jego następcę (o którym w innym temacie). Sprawdzony i niezawodny silnik CRUSOR, świetnie zestopniowane skrzynie ZF oraz bardzo dobre hamulce sprawiają że zdobył on rzeszę nabywców wśród wielu firm transportowych.
Przykładowe Dane Techniczne IVECO STRALIS AS440S43 T/P
Silnik: Crusor 10 sześciocylindrowy, rzędowy Euro 3, o pojemności 10,3l, wyposażony w pompowtryskiwacze z komputerowym doborem doborem parametrów wtrysku, system EDC, trubosprężarka o zmiennej geometrii VGT.
Moc silnika 316kW/430KM w zakresie od 1.600 do 2.100 obr/min, moment obrotowy: 1.900Nm w zakresie od 1.050 do 1.590 obr/min.
Skrzynia biegów: ZF 16S181 - szesnastobiegowa z dwoma biegami wstecznymi, dwuzakeresowa, synchronizowana, z połówkami.
Oś przednia: Resory paraboliczne, drążek stabilizujący i amortyzatorami, nośność ok. 7100Kg.
Oś tylna: na 4 poduszkach, drążek stabilizujący i amortyzatory, układ samopoziomujący ECAS, blokada mechanizmu różnicowego.
Nośność osi: 12.600Kg
Rozstaw osi: 3.800mm
Układ hamulcowy: dwuobwodowy z EBS (ABS + ASR) hamulce tarczowe na obu osiach, dekompresyjny hamulec silnikowy, hamulec parkingowy na tylną oś.
Kabina: sypialna z dwoma łóżkami, spryskiwacze reflektorów, zewnętrzny schowek po obu stornach, komplet spoilerów.

UWAGA! ZDJĘCIE NIE PRZEDSTAWIA CIĄGNIKA Z WYŻEJ OPISANYMI DANYMI TECHNICZNYMI!



Dane techniczne - (c) Traliler Magazine nr 5/maj 2005
Tekst i zdjęcia - (c) Wojtek Judkowiak - Wojtek 316CDi


Widzę że posiadasz duży zasób zdjęć.

Gratki za materiał.

Pozdrawiam !!
BAJO !!
Dziękuję- trochę siedzę nad tymi materiałami a jeszcze zostały mi 3 marki i jakieś 15modeli do opisania
A co do zdjęć- to na kompie posiadam ich myśle z 1,5tys. ale własnej roboty jest może z 500.







  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rejestracja.pev.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.