ďťż
WÄ tki
|
I m lucky I m here with my someone.czy ktoś wie czy z golfa III 1,9tdi można wyciagnać silnik i włozyż do golfa IInie zmienial bym silnika ale jestem do tego zuszony a jak mam już zmieniac to wolal bym cos mocniejszego wsadzić Powinien wejść bo III i II wielkościowo się zbytnio nie różnią,jeszcze pozostaje kwestia skrzynie biegów ale tu może koledzy bardziej doświadczeni się wypowiedzą na bank czeka cie tez wymiana komputera i caly osprzet silnika wiec nie wiem czy takie cos jest oplacalne Dokładnie oprócz silnika ,skrzyni kompa ,pedały musisz zmienić bo mk III tdi nie ma linki i wiele rzeczy jeszcze Da rade włożyc ale bedą problemy. Ja widziałem jak gościu silnik VR6 od MK3 wsadził w MK2 Mam pewien problem. Mój golf 1.9 TDI 90-konny przed odpaleniem bez względu na temperaturę trzeba pokręcić 6 -7 razy wałem korbowym. Natomiast przy już właściwym zapaleniu można dostrzec wydzielający się lekko niebieski dym. Chciałbym jednak zaznaczyć, że nie bierze oleju i silnij jest szczelny. Czy ktoś może wie, jaka jest tego przyczyna? Bardzo proszę o odpowiedź i z góry dziękuję. Może zapłon masz źle ustawiony... Wymieniałeś ostatnio pasek rozrządu? Dymek jakiś zawsze musi puscić przy odpalaniu- to diesel. Ja mam "dwójkę gtd" i vento tdi- oba puszczają dymek przy odpaleniu- normalne przy zimnym silniku, ale nie trzeba ich podkręcać... Pasek rozrządu wymieniałem dwa lata temu i palił dobrze. Silnik jest szczelny i ma cisnienie spręzania 31 bar. Odpala zawsze po 6-7 obrotach wału korbowego. Chciałem zapytać,. czy jest w tych silnikach (silnik 1.9TDI, 90KM,silnik 1Z) czujnik wypredzenia zapłonu przy rozruchu silnika zimnego? heniekkk8-Powiem Ci, że nie jestem tego pewny, ale raczej jest taki czujnik. W moim mk II nie mam czegoś takiego, bo przy odpalaniu muszę przestawiać zapłon ręcznie za pomocą dźwigni umieszczonej w okolicy kierownicy. W Vento nie muszę nic takiego robić, bo na zimnym silniku dzieje się to automatycznie- z tego wnioskuję, że musi być tam czujnik. spróbuję poszukać jakichś informacji na ten temat. Aha sprawdź sobie czy wszystkie świece Ci grzeją. Pozdro! Dziękuję właśnie pierwsze co sprawdz świece żarowe i ich automat czy nagrzewa je a jeśli nie działają to możesz to przerobić na krótko przez przełącznik a niebieskawy dymek nie świadczy dobrze o silniku jeśli pojawia sie gdy silnik jest już rozgrzany to czas na mechanika |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |