ďťż

Wybór zabudowy izotermciznej

       

Wątki


I m lucky I m here with my someone.

Witam,

Zastanawiamy się w firmie jaką zabudowę izotermiczną wybrać. Brane pod uwagę są dwie opcje:
- skrzynia izotermiczna na ramie (3700x2000x1900 bez agregatu)
- zabudowa lekka izotermiczna wewnętrzna (furgon blaszany od środka wyłożony izolacją)

Wady i zalety obydwu opcji.

Dodatkowo jaki silnik pod takie zabudowy będzie optymalny ? 315DCi czy 313DCi ?


Witam!
Po pierwsze silnik - pod izotermę, zdecydowanie motor 150konny.
Teraz przy wyborze typu nadwozia (Czy skrzynia na ramie, czy furgon), ważne jest to, co i ile wozicie?!
Nie mogę mówić o wadach i zaletach skoro nie znam tonażu. Jeśli macie ładunki lekkie, a objętościowe - warto zainwestować w nadwozie izotermę - ładowność na podwoziu do 3,5t to co prawda ok. 700-750kg, ale skoro jest objętość a nie waga, to myślę, że bardziej się nada.
Jeśli ładunki są ciężkie (1t - 1,2t), a jest ich mniej - bardziej będzie opłacał się furgon, no bo więcej wagowo przewieziemy.
Proszę o konkretniejsze info.
Pozdrawiam.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rejestracja.pev.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.