ďťż
WÄ tki |
I m lucky I m here with my someone.Witam,Zastanawiamy się w firmie jaką zabudowę izotermiczną wybrać. Brane pod uwagę są dwie opcje: - skrzynia izotermiczna na ramie (3700x2000x1900 bez agregatu) - zabudowa lekka izotermiczna wewnętrzna (furgon blaszany od środka wyłożony izolacją) Wady i zalety obydwu opcji. Dodatkowo jaki silnik pod takie zabudowy będzie optymalny ? 315DCi czy 313DCi ? Witam! Po pierwsze silnik - pod izotermę, zdecydowanie motor 150konny. Teraz przy wyborze typu nadwozia (Czy skrzynia na ramie, czy furgon), ważne jest to, co i ile wozicie?! Nie mogę mówić o wadach i zaletach skoro nie znam tonażu. Jeśli macie ładunki lekkie, a objętościowe - warto zainwestować w nadwozie izotermę - ładowność na podwoziu do 3,5t to co prawda ok. 700-750kg, ale skoro jest objętość a nie waga, to myślę, że bardziej się nada. Jeśli ładunki są ciężkie (1t - 1,2t), a jest ich mniej - bardziej będzie opłacał się furgon, no bo więcej wagowo przewieziemy. Proszę o konkretniejsze info. Pozdrawiam. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |