ďťż
WÄ tki
|
I m lucky I m here with my someone.Witam mam problem z moim sprinterem 313 cdi 2003 rok.Zacza kopcic na siwo-bialo,na poczatku troszke,zrobilem koncówki wtryskow,nadal kopcil,zrobilem jeden wyjazd do niemiec zaswiecila mi sie kontrolka od chlodnicy,okazało sie ze to głowica,dalem głowice do pospawania bo rzeczywiscie była w dwoch miejscach lekko peknieta,okazalo sie tez ze to pekniecie glowicy rozwaliło jeden wtrysk,kupiłem ten jeden wtrysk "nowy"(tzn.tez po regeneracji)ale powiedzieli mi tam ze teraz jak zkalibrowali ten nowy wtrysk z tamtymi trzema pozostałymi to wyszły jakies 'roznice parametrów' i ze trzeba w tych trzech pozostałych wtryskiwaczach wymienic koncówki.Nie wymienilem ich jak narazie,bo nie wiem czy to bedzie na pewno to,ale bus kopci teraz na wolnych obrotach tak ze masakra.Jakby ktos podpowiedział co to moze jeszcze ewentualnie byc ,to z góry wielka dziękówa,bo juz mam dosyc tego CDIka Wymień te końcówki i zobacz jaki będzie efekt. Skoro tak Ci mechanicy podpowiedzili to raczej coś w tym jest. Tylko to tez sa koszta(ok 2000 zł),a jezeli wymienie i dalej bedzie kopcil.Sam juz nie wiem,ale dzieki To jest cena sugerowana w serwisie MB ? W sumie to juz mnie wali ta cena,tylko ze bus juz stoi trzeci tydzien i nie zarabia na siebie Filtry filtry i jeszcze raz filtry. Sprawdź je, a jak nie one, to może "całe" wtryski? pierwsze co to,były wymienione wszystkie filtry, Katalizator? Moim zdaniem to wtryski, ale skoro je wymieniłeś no to przepraszam ale cos tu nie tak. Jedynie kat. mi przyszedł do głowy... Skroro cena Cię już nie obchodzi to kombinuj z tymi końcówkami. Dzisiaj bylem zrobic turbine bo tez byly podejrzenia ze to moze byc to i rzeczywiscie sie juz prawie skonczyla,ale okazało sie ze to nadal jest cos jednak z głowica,zle była chyba pospawana i w ogóle jutro bedzie tam niezly dym gdzie niby spawali ta głowice głowica Kuplem,w Polsce na miejscu od znajomego,a czemu niby problemy?Spawaja i jezdzą,ja wiem,że wiadomo lepiej nowa,ale to zaś dosyc duże koszta.Muszą to zrobic chocby "Skały Srały" i tyle. Nie no ja nie mówie że nie czy też coś jeszcze ale problemy chyba podałeś nam jak na talerzu, a nie są to drobne usterki... No ja wiem,widzisz najpierw zrobilem wtryski i glowice,którą myslalem ze zrobili dobrze a jednak spiepszyli,teraz turbinke.Jak dzisiaj zalozyli turbine okazalo sie ze z kolektora do turbiny idzie,nie wiem co to jest,olej,albo plyn z chlodnicy,no czyli cos jest z glowicą?Bo tak w ogóle to ja nie za bardzo sie znam ogolnie na mechanice,ale pisze to,co mi mówią mechanicy,a bylem nie u jednego. Szczerze powiem że wolałbym zapłacić więcej ale pojechać do serwisu Mercedesa - ASO. Już wcześniej pisałeś, że cena Cię nie interesuje, więc zaprowadź bolid do Mercedes ASO i "kamień z serca". Trochę trefny ten pojazd. Sprawdzałeś go przez zakupem ? Odpukac,ale chyba sobie poradzilem,kupilem nowe pierscienie i jeden tłok bo okazało sie ze jest minimalna ryska i gniazda wtryskiwaczy zostaly dokladniej poczyszczone bo wczesniej zaden mechanik tego nie zrobil,a powinno byc to robione przy kazdym wyciagnieciu wtrysków.Dzieki wszystkim za pomoc Jak to wszystko cenowo wyglądało ? Nie wiem dokladnie,ale jakies 4-5 tysiecy Nieźle Ogromne pieniądze, oby Ci jak najdłużej samochodzik pochodził. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |