ďťż

Fiat 500 Cup by MS Design

       

Wątki


I m lucky I m here with my someone.

Fiat 500 Cup by MS Design

http://images.worldcarfan....007.Mini1L.jpg

http://images.worldcarfan....007.Mini2L.jpg

http://images.worldcarfan....007.Mini3L.jpg


Bardzo fajne,daj mi ktoś takiego,tylko któryś spojler z tyłu pasowało by wyrzucić
Jak zobaczyłem w zeszłym roku jego fotki byłem w szoku podoba mi się to auto i uważam że to auto może zrobić małą furorę na całym świecie
mamo kup mi takie
nie wstydzilbym sie nim jezdzic
jest ladny naprawde


fajny fiat 500
fiacior fajny jak nie wiem.

i małe spolszczenie artykułu


http://www.carmagazine.co.uk/first_drive.php?sid=839&page=1



Tak wtedy, Fiat ma 500 były wartej oczekiwania?
Całkowicie. Nasze pierwsze doświadczenie z Fiatem 500 zostawiło nas rozpaczliwie bez kilku więcej milom za kołem. Fiat zawsze był w najlepszej formie kiedy wyżłabiając jego kreatywność i inżynieria umiejętności do najmniejszego samochodów – myśli 1937 Topolino, 600 z 1955, 500 z 1957 i Mk1 Panda – i 500 udowadnia, że Turyn nie zgubił żadnego z jego małej magii samochodu. To jest całkiem wspaniałe, samochód wpłynął przez nostalgiczny urok przeszłego ale cichego doskonale osądzonego dla 21st wysoki profil premium sektor supermini wieku.

Czy Fiat naprawdę uderzył złoto z 500? Rozpoznajmy twoje myśli. Klik " dodaj komentarz " poniżej i zacznij pisanie na maszynie

I nie zapominaj wybrać sierpień 2007 edycji SAMOCHODU dla wyłącznej jazdy Gavin Zieleń 500, jego wywiad z projektantem Frank Stephenson i naszym ostatecznym wyrokiem na gwieździe dziecka Fiata...



Fiat 500 nadal spogląda tylko jak pojęcie Trepiuno – chwała Bogu!
Tak, całkowicie wspaniały, nieprawdaż? Fiat wiedział tylko, kto wejść, by zapewnić, że 500 pozostał prawdziwy do gwiazdy 2004 Genewy Motor Pokaz. To wezwało byłą głowę projektowania Ferrari Frank Stephenson, by naostrzyć 500's projektowania dla produkcji. Nie ma lepszego poza tam dla pracy – Stephenson zaprojektował Mini dla BMW, po wszystkim. Jeżeli ktoś wiedział jak do nadzwyczajnego sukcesu zgiętego tego samochodu, to był człowiek, który zaprojektował to.

" prace Mini, ponieważ to wygląda wielki i jest fajne, by jechać ale to też ma prawdziwą substancję, " mówi Stephenson. " 500 będzie to sam, " on obiecuje. " samochód ty miłość zbiórki z natychmiast. "



Ale usłyszałem, że to jest tylko Panda pod spodem. Prawdziwy?
Prawdziwy, ale co jest z ‘ tylko "? Panda jest wspaniałym małym samochód, prawdopodobnie najpiękniejszy mały samochód w świecie właśnie teraz, najlepszy w mieszaniu affordability, jakości, spaciousness i odwołania się właściciela. Jego architektura dawcy, która podtrzymuje 500 – i następny Bród pokolenia Ka - jest doskonały dla pracy, ponieważ jak również pozwalając Fiat, by walnąć bez opamiętania czas rozwoju i koszty, o 3540mm ( 159mm krótszej niż Mini) to doskonale jest dostosowane, by zrobić Mini spogląda lardy trochę. Przedni występ jest zredukowany w porównaniu z Pandą i wznosić występ jest wydłużony, lepszy, by naśladować stary tył - engined 500's klasyczne linie.

Rozstaw osi jest ten sam o 2299mm, kiedy przód i wznosić szlaki są nieznacznie szersze, by dać temu stanowisko foursquare dzikiego lokatora. O 0.32 Cd, 500 jest też wyjątkowo śliski dla jednego tak małego. To jest też lekkie - 865kg dla podstawowego 1.2 modelu, kompletnego z siedmiu poduszkami powietrznymi, gnieść strefy i wszelki rodzaj bezpieczeństwa przybory oczekiwały osiągnąć najlepsze pięciogwiazdkowe oszacowanie trzasku. Wejście - poziom Mini Jeden waży mocny 1135kg.



Co jest pod Fiat 500's małym beretem?
Ponieważ 500 pożycza architekturę Pandy, to też podziela się jego władzę i linię drivetrain - w górze. Ten sposób 75bhp 1.3 - litr turbodiesel Multijet prostytuował, aż do piątej - pudełko szybkości dla 67mpg gospodarki i punchier 100bhp 1.4 - benzyna litra dobrała do szóstej - fałszować kości transmisję, która zwróci 55mpg. Dwa - pedał fani będą musieli czekać do drugie połowy przyszły rok później dla automatycznego, jako jest, że te chcenia więcej napędzają – Bednarz dorównania S Abarth z jego 135bhp 1.4 - turbo litra - dmuchnięta część też przybywa przyszły rok.

Fiat też planuje wypuścić ultra - ekonomiczny 900cc turbocharged bliźniaczy cylinder model, który wróci 65mpg na połączonym cyklu i od październikowej gospodarki przyszły rok podwyższającej początek - zatrzymywać technologię będzie zaoferowany. Bardzo 21st wiek.



Proszę nie mów mi, że wszystko to idzie na psy kiedy otwierasz drzwi …
To nie robi – to wyrównuje rachunki lepszy. To jest magicznie ponętne wnętrze jakiegoś małego samochodu na sprzedaż dzisiaj, Mini zawarł. Weź cieliste pomalowane uderzenie, obiad - płyta oceniła szybkościomierz, krępe białe łodygi kolumien – zupełnie cudownie retro ale rozważony z nowoczesnością MP3 - kompatybilne radio, regulowaną władzę kierującą ( światło dla autostrady, lżejszej dla miejskiej pracy) i wielofunkcyjna kierownica.

Kabina ma chęć stały i krępy, jakości normalnie nie związane z małymi Fiatami. Napędowa pozycja jest bardzo dokładna, kabina ma chęć obszerny, przewiewny i światło. Obszerny także. Wznosić prześwit został skompromitowany przez delikatnie zaokrąglony dach, ale w przeciwieństwie do Mini i najwięcej inni mini, czterej dorośli mogą podróżować w 500 i obuwają przestrzeń jest dostateczny dla dużej walizki albo mnóstwa mniejszych torb.

Drzwi nawet zamknęły się z uspokajająco un - Fiat stukot. Dotknij każdą powierzchnię, strzepnij każdą witkę i skręć każdą tarczę i nie ma bez wątpienia, że 500's kabiny jest bardziej wyróżniające w dobrego stylu niż Mini i prawie również kończy. Wysławianie przychodzi nie wyższy.



Tak – duże pytanie tutaj: jest Fiat 500 jako dobry, by jechać jako to ma spojrzeć w i usiąść w?
Tak, to jest dobre ale to nie jest Mini. Mały Fiat brakuje Mini i kierować nie ma gokarta Mini - jak nadczynność. To, Fiat mówi, jest całkiem zamierzone, ponieważ nowy 500 nie ma żadnego sportowego udawania ( jeszcze). Więc dostajemy szybki występ od 1.4 - model litra, który uprawiliśmy, szybki wystarczająco zrobić, że uśmiechasz się w ruchu.

Jest intuitiveness w kierować i hamulec to robi śmiganie przez ruch miasta wywoływania szerokiego uśmiechu wydarzenia. Małe samochody, które są jako zesty i zwinny, ponieważ 500 jest zawsze taką przyjemnością, ponieważ kiedy uprawiasz ich, których stajesz się częścią samochodu niż zaledwie pasażer w tym.

Tak, to brakuje teriera - jak gotowość, to toczy trochę więcej i kierować jest mniej ostry, ale to jest nadal nadzwyczajnie zwinne, ma chęć stały i silny. Obsługiwanie jest pięknie neutralne i kontroluje, nawet kiedy tłocząc mocniej niż konieczny. I jak wspaniała Panda to jedzie dobrze, z zrelaksowanym i spokojnym krokiem doskonale dopasowanym do występu samochodu.



Nie jestem pewny o tej ultra - modnej huśtawce do białego. Jakieś inne bardziej konserwatywne kolory?
Uwierz mnie, jak Mini, będziesz zdolny do customise 500 do stopnia nth z tratwą prac farby i wewnętrznych opcji. Naturalnie lista dodatków jest długo, lepszy, by pozwolić ciebie do personalise twojemu samochodowi. Menu zawiera aptekarzy perfum kabiny, bary trącenia łokciem chromu ( jak stary 500), różne ozdoby dachu i półka ogona chromu dla fal przybrzeżnych i snowbord. Paleta koloru - są ‘ 50s pastelowych barw jak również nowocześni metaliczni – jest ogromny i tak są uporządkowane opcje.



Wyrok
Fiat 500 ma prawdziwą substancję - samochód, który jest zabawa i przystępny, jeżeli nie tani, miejski i ultra - włoski samochód, który też odwoła się na arenie międzynarodowej. W przeciwieństwie do stary 500, to nie ma żadnych ambicji, by być narodowym bestsellerem, pierwszy transportem dla wiejskich chłopów, podchodzić bliżej od Vespa. Raczej, to jest prawdopodobniejsze, by zagrać część w mobilising Chelsea, 16th dzielnica Paryża i więcej kształtować - świadome dzielnice Rzymu i Mediolanu.

Porównania z Mini są nieuniknione. Tego ustawienia trendu mała paczka energii jest maszynowym Fiatem studiowanym najmocniej. I do dobrego skutku. Kiedy sprzedaże Zjednoczonego Królestwa zaczynają się w styczniowym, baza 500 będzie ustalała koszty o £9000 zanim zaczynasz odznaczyć pudełka opcji. To jest prawie £3000 mniej niż najtańszy Mini Jeden.

Fiat jest zamknięty rywalem, wobec którego Mini musiał stać się – i dany jego cennik, wygląda na to będzie jakąś walkę.


To auto musi być genialne Kupi mi ktoś takie
czekam jeszcze na oficjalną prezentację Abarhta. i już będę szczęśliwy, będę miał na co kasę zbierać.
w srodku mi sie podoba fajnie dobrali kolorystykę
Szkoda że będzie takie drogie jak na takie auto

Szkoda że będzie takie drogie jak na takie auto
ale i tak tańszy niż mini, a ile tego na drogach naszych.
Mini ? no trochę jest A kiedy on będzie do kupienia u nas ?

A kiedy on będzie do kupienia u nas ?
w przyszłym roku bodajże, jak ruszy produkcja, bo ten samochód będzie robiony w Bielsku i w Tychach, teraz to są pojedyncze egzemplarze.
Aha rozumiem Ciekawe czy będzie ich dużo na polskich drogach bo przecież to auto ludziom się podoba
wolał bym sobie kupić takiego fiacika niż mini, bardziej mi się podoba.
no to na pewno mini jest takie pedalskie A to jest takie dla wszystkich

no to na pewno mini jest takie pedalskie A to jest takie dla wszystkich
a wersja mini S w porównaniu z tą albo z abrahtem (wg wizualizacji) jest po prostu łagodna jak baranek, w tym ficie jest jakaś ukryta agresja, taka jak kiedyś w Lancii Delcie.
no tak może trochę agresji w nim jest a na pewno w 500 wersji SPORT która chyba nie będzie produkowana

no tak może trochę agresji w nim jest a na pewno w 500 wersji SPORT która chyba nie będzie produkowana
wersja sport nie będzie, ale będzie 150 konny abarht, który jest świetny. teraz fiat wraca do korzeni i nie będzie już bezdusznych sportów, będą tylko Abarhty, i to będzie fiat a nie to co było do tej pory.
no takie małe i będzie miało takiego kopas - super

no takie małe i będzie miało takiego kopas - super
zobaczymy, dużo zależy od skrzyni biegów, ale chyba by sie nie zbłaźnili i by nie zamontowali skrzyni jak w Smarcie (pomiędzy jednym a drugim biegiem 3s na luzie) jak to będzie takiej jak myślę to będzie maszynka jak marzenie.
Miejmy nadzieję że tak będzie Już nie mogę się doczekać premiery fiata 500 I do saloniku i umówić się na jazdę próbną i tata będzie kierować

Miejmy nadzieję że tak będzie Już nie mogę się doczekać premiery fiata 500 I do saloniku i umówić się na jazdę próbną i tata będzie kierować
muszę zacząć zbierać na abrahta, bo tanio nie będzie, nie myślałem że to powiem, ale chciał bym mieć fiata (nie możliwe a jednak, pierwszy fiat od prawie 30 lat którego chciał bym mieć)
A to prawda fiaty nie przypadają mi do gustu mojej rodzinie zresztą też ale ten jest super

No nie będe ukrywać ale Fiat Grande PUNTO także ciekawie się prezentował bo nie wiem czemu przypominał mi Astona Martina

No nie będe ukrywać ale Fiat Grande PUNTO także ciekawie się prezentował bo nie wiem czemu przypominał mi Astona Martina
reflektory mają podobny troszkę kształt. ale 500, jest jakaś tak klimatyczna, a do tego mam 15% zniżki na fiata matka pracuje w firmie która robi jakieś części do fiata i każdy pracownik ma zniżki, 15% na zakup dowolnego modelu fiata i jeszcze na parę modeli lancii.
no 15% to bardzo dużo przy takich kwotach Może masz dwie zniżki
piękne autko chętnie zamienił bym sie za mojego maluszkaaaaaaa
Bardzo bojowy wygląd, przydałby się do tego jeszcze mocny silnik

Bardzo bojowy wygląd, przydałby się do tego jeszcze mocny silnik Abraht jak już wspominałem ma mieć 150 KM
150KM to mało ? Super jak na takie małe autko

150KM to mało ? Super jak na takie małe autko
wystarczająca moc żeby przy-szaleć, Swift GTI ma coś koło 100km i już jest dobrze a tutaj 50% więcej, więc będzie wyścigówka.
No tak auto tak małe o wadze super będzie z tego sportowe auto by poszaleć trochę

No tak auto tak małe o wadze super będzie z tego sportowe auto by poszaleć trochę
jeszcze wywalić pół środka a praktycznie cały dać tylko to co niezbędne (kubły, szelki, klatkę, kierownik, licznik itp) i jest mega rajdówka.
I pewnie tak będzie na rajdach w sam raz

I pewnie tak będzie na rajdach w sam raz
gdyby było trochę tańsze to by seicento w rajdach na niskich szczeblach zastąpiło.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rejestracja.pev.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.