ďťż
WÄ tki
|
I m lucky I m here with my someone.Czy spotkaliście się z przypadkami samoczynnego przeskakiwania paska rozrządu w ducato 2,3 (nowy model) o 1-2 ząbki. Mam taka awarię u siebie, pasek ok, przebieg ok 70 tyś. Podczas wizyty w serwisie na lawecie przyjechał kolejny samochód z taką samą usterką.Witam, jak się to skończyło?, Ja mam przebieg 65tys, na postoju nie odpalił, a jak odpalił to tylko pozostała laweta. Jestem ciekaw czy dużo takich sampchodów było, co mówili mechanicy i jakie były ostateczne uszkodzenia. Proszę o odpowiedzi Pozdrawiam czy moze mi ktos napisac jak taka awaria sie konczy bo ja nie moge dojśc do ładu z moim autem wciąż sie trzesie i co jest przyczyna przeskoku paska WITAJ KOLEGO CO FAKT JESTEM Z PEUGOTA ALE 2,2 HDI TO TOSAMO CO DUKATO 2,3 NIESTETY W TYCH MODELACH TO STANDART W NAJLEPSZEJ WERSJI TO MASZ DO WYMIANY CHYDRAULIKE Z PIESKAMI W NAJGORSZEJ REMONT CALEGO SILNIKA.JA BYM STAWIAL NA WYMIANE CHYDRAULIKI Z PIESKAMI KOSZT NOWYCH TO OK 60 ZL REG CHYDRAULICZNY I 60 PIESEK ( CENA ZA SZT MNIEJ WIECEJ ) [ Dodano: 2010-02-23, 23:47 ] |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |