ďťż

Brabus Mercedes-Benz C-Class (2008)

       

Wątki


I m lucky I m here with my someone.

Brabus Mercedes-Benz C-Class (2008)



Nowa klasa C w kreacji firmy Brabus

Mercedes-Benz klasy C w swoim najnowszym wcieleniu przedstawił się szerokiej publiczności podczas targów w Genewie. Od końca salonu nie minął nawet miesiąc, a Brabus ma już gotowy pierwszy zestaw modyfikacji.

Modyfikacje przeprowadzone przez Brabusa nie dotyczą wyłącznie stylistyki nadwozia czy uszlachetniania wnętrza, ale dotknęły również jednostki napędowej i zawieszenia.

Najbardziej radykalną zmianę przygotowano dla 6-cylindrowych silników benzynowych w modelach Mercedes-Benz C 280 i C 350. Samochody poddano procesowi zwiększenia pojemności do 4,0 l. Silniki otrzymają nowy wał korbowy, większe cylindry, 4-zaworowe głowice z nowymi wałkami rozrządu, zoptymalizowane tak, by zapewnić lepszą dystrybucję paliwa do komór spalania. Przebudowa obejmuje także nowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej z metalowymi katalizatorami oraz zmienione oprogramowanie jednostki sterującej.

Czterodrzwiowe sedany Mercedes-Benz C 280 i C 350, które produkowały moc 170 kW (231 KM)/300 Nm czy 200 kW (272 KM)/350 Nm oferują po przeprowadzonych zmianach 244 kW (332 KM) i moment obrotowy 420 Nm przy 4200 obr./min. Prędkość maksymalna podrasowanego auta wynosi 275 km/h, a do setki Merc przyśpiesza w 5,9 s.

Oczywiście nie zapomniano ani o modelach ze znaczkiem CDI na klapie bagażnika. Jednostki diesla łatwo zmodyfikować. Oferta rozpoczyna się od zestawu D2 (III) dla modelu C 200 CDI, który zwiększa serynych 100 kW (136 KM) o 28,7 kW (39 KM), a moment obrotowy wzrasta z 270 do 385 Nm. Dalej dostępny jest pakiet D3 (III) dla modelu C 220 CDI, który podwyższa moc z 125 kW (170 KM) do 143 kW (195 KM), a moment obrotowy zwiększa się o 50 Nm do 450 Nm. Topowy diesel w C 320 CDI może otrzymać zestaw D6 (III), który do seryjnej mocy 165 kW (224 KM) dołoży 35,3 kW (48 KM), a 510 Nm momentu obrotowego przetransformuje na 590 Nm. Mercedes-Benz C 320 CDI z tak zmodyfikowanym silnikiem osiąga 250 km/h, a przyśpieszenie od 0 do 100 km/h odbywa się w 6,9 s. Również dla wersji z turbodieslem pod maską dostępny jest układ wydechowy ze stali nierdzewnej.

Mercedes-Benz klasy C firmy Brabus może być wyposażony w felgi ze stali nierdzewnej w rozmiarach 17 – 20 cali. Tuner przygotował też nowe sprężyny i amortyzatory, które poprawią sportowe właściwości jezdne i obniżą prześwit. Największe oferowane koła składają się z obręczy Monoblock VI, Monoblock E lub Monoblock S w rozmiarze 9Jx20 dla obu osi, na których zamontowano opony 235/30 ZR 20 z przodu i 265/25 ZR 20 z tyłu.

Dla wszystkich wersji Brabus przygotował dwie wersje bardzo wydajnego układu hamulcowego.

Zestaw ospojlerowania przygotowany dla klasy C nie ma wyłącznie funkcji estetycznej, ale zarazem poprawia właściwości jezdne, a jego opracowanie przebiegało w tunelu aerodynamicznym. Ciekawostką są listwy progowe ze zintegrowanymi diodami, które po otwarciu drzwi oświetlają przestrzeń wokół samochodu.

Wnętrze obito kombinacją skóry i Alcantary. Klienci mogą zamówić sportową kierownicę, aluminiowe pedały, panele karbonowe itp.

Na wszystkie elementy Brabus oferuje 3-letnią gwarancję z ograniczeniem na 100 tys. km.

(C) Roadlook.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rejestracja.pev.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.