ďťż

AE86

       

Wątki


I m lucky I m here with my someone.

Siemka, skończyłem dłubać modelik, jest nim ae86 firmy Aoshima.
W planach raczej było : seria + dodatki. Porobiłem najwięcej przy silniku, lekkie zmiany we wnętrzu.














Hmm...W porównaniu do twoich poprzednich modeli, najgorzej nie jest.Przednia wycieraczka, krzywo przyklejona.Lewa strona maski upaprana klejem, lampy przyklejone na odwal się, tylna wycieraczka w kleju,lakier nie ma połysku, stoi jak koza, silnik tak o pomalowany.Dał bym słaby, ale jak oglądam niektóre modele w słabym, to mi się słabo robi.Średni.
Maciek457, to jest kalka
Mogę zrobić zdjęcie, jeżeli chcesz.
Spoko, ale tak wyglądało Jednak słaby, przednia szyba pęknięta, teraz zauważyłem


Lampy faktycznie jakoś dziwnie wyglądają . Śruby w kołach mogłeś dać w srebrny oraz zapomniałeś uzupełnić rejestrację (tam gdzie są kropki nakleja się wybrane 2 literki z kalek) i pomalować uszczelki szyb.

PS. ktoś Ci ukradł znaczek z grilla
Chciałbym zobaczyć całościowe zdjęcie silnika
Vallser, proszę bardzo.

czegoś nie kumam...

powietrze idzie:

stożek -> sprężarka turbiny -> chyba do IC -> a z IC gdzieś pod silnik ??

No i na dodatek po co wtedy oryginalny dolot z puszki filtra powietrza ??
To idzie tak :

czyli chyba normalnie
no to nadal zostaje jedna rzecz źle, bo nawet uwzględniając że rura z IC do kolektora dolotowego wchodzi od tyłu, to po co jest jeszcze seryjna puszka filtra powietrza i połączona z kolektorem dolotowym ??

Dla jasności - srebrna puszka i srebrna rura po lewej, wchodząca do kolektora dolotowego.

to powinno być odłączone przed przepływomierzem (czyli tak jak się kończy rura przed kolektorem) i w to miejsce powinna wchodzić rura z IC

Przecież w poradzie specjalnie zwracałem na to uwagę
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rejestracja.pev.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.