ďťż

AC Schnitzer GP3.10 3-Series Coupe LPG

       

Wątki


I m lucky I m here with my someone.

AC Schnitzer GP3.10 3-Series Coupe LPG

http://images.worldcarfan...0907.009.1L.jpg
http://www.worldcarfans.c...ative-lpg-drive


bardzo fajne BMW
AC Schnitzer i wszystko jasne POZDRAWIAM
i spolszczenie artykułu ze żródla nemisa

AC Schnitzer GP3. 10 3 - Seria Coupé z Alternatywa Jazdą LPG

Jasne twoje sumienie podróży winy zielonego z nadmierną nową wspaniałą rzeczą stroiło samochód występu. To jest dokładnie jaki AC, którego Schnitzer proponuje z GP3. 10 GAZU NAPĘDZIŁO 3 Coupé Serii.

GP3. 10 używa wrzeszczeć 5.0 L V10 silnika od M5 BMW i M6 modeli i jest wyposażony do dwuwartościowej formy, która używa dwóch form paliwa, jeden, z którego jest z odnawialnym źródłem energii. W przypadku GP3. 10, benzyna i Płynny Gaz Ropy naftowej ( LPG) jest użyty. Dwuwartościowe silniki używające CNG ( Ściśnięty Naturalny Gaz) i LPG są całkiem wspólne dla przemysłowych flot i różnych handlowych podań ale też używają innych rzadkich paliw takie jak wodór jako zobaczony w Wodorze BMW 7.

Technicznie mówiąc, GP3. 10 ma w pełni następny system LPG z dwoma 5 - cylinder odparowywaczami, częścią kontroli remapped i zmodyfikowanym wydechem po systemie traktowania z katalizatorem sportu i kolektory wydechowe.

Zaleta LPG nie tylko mogą zostać widziany 15% mniej CO2 emisje ale LPG jest też taniej niż benzyna. Dodatkowo, powinna być mała trudność tankująca od tam są 2700 LPG tankującego stacje przez Niemcy. Główna wada LPG jest, że potrzebujesz położyć czołg paliwa LPG gdzieś. Zwykle umieszczony w kadłubie, to bierze trochę pojemności pamięci, ale dla typu tunera to jest nie dużo ofiary odkąd oni zwykle mają ogromne gabinety mówcy tam w każdym razie. Czołg paliwa LPG trzyma 80 litrów w dodatku do 60 czołgu benzyny litra. Silnik może zostać przełączony od LPG do benzyny w każdej chwili.

Stereo typ zielonych samochodów wywołuje obraz dziwnych małych samochód, którzy skłaniają się, by mieć biedny występ i uprawiając dynamikę. To nie jest przypadek dla GP3. 10 jako strumień LPG daje plony dodatkowy 45hp do 552hp i 540 Nm torque. 0 - 100 km / h ( 62 mph) przychodzi 4.5 sekund i 200km / h przybywa do 13.9. Najlepsza szybkość jest 320km / h.

Wizualnie, GP3. 10 bazował na E92 BMW 3 Coupé Serii dostaje ekwipunek stylizowania extroverted, który zawiera przód " władza ” zderzak z kratą siatki, wznosić spódnicą z łączyć diffusor i centralnie wsiadła na wydech wskazówka, wznosić 60mm rozszerzenia wheelarch i skrzydła szczytu zderzaka z żebrem chromu.

Chociaż GP3. 10 nie jest jednorazowym tworzeniem na sprzedaż, AC Schnitzer jest pewnymi komponentami kapnie w dół do AC zasięgu Schnitzer. AC Schnitzer położył wartość EUR 198,000 na GP3. 10.

AC Schnitzer GP3. 10 GAZU NAPĘDZIŁO zrobią jego debiut w Frankfurcie potem tydzień. Pozostań nastawiony odbiornik dla żywych zdjęć.

Wypuszczenie prasy
Zielona Energia z 552 und HP 540 metrów Newtona

Przyjemność kierowania została napisana duży w AC Schnitzer przez 20 lat. I szczęśliwie, wcale nie zmienią, ponieważ 62nd IAA. Ale ten cel może zostać dotarty w całkowicie alternatywnej drodze, jako rozpoczęciu wspaniałego AC Schnitzer GP3. 10 GAZU NAPĘDZIŁO pokazy. Ten dobrze wykonany coupé ma LPG ( Liquified Ropa naftowa Gaz) jazdę, gdzie władza i wydajność, gospodarka i ekologia, poznawać się w ekscytującym badaniu.

Jak gdyby nadmierna zewnętrzna strona projektowego pojazdu, opartego na aktualnym 3 - seria coupé, nie byli wystarczająco, pod beretem warczy V10 silnik aktualnego M5 / M6, którego AC, którym Schnitzer jest obecnym w pokazie pierwszy raz w dwuwartościowym projektowaniu: Pojazd ma w pełni następny system LPG z dwoma równoległymi 5 - cylinder odparowywaczami. Nie ma żadnej straty władzy albo dynamiki. Silnik, strojony z częścią kontroli remapped i zmodyfikowany obszar wydechu z katalizatorem sportów i kolektor wydechowy, rozwinięty 552 HP / 406 kW i wyprodukowany, aż 540 Nm w wale korbowym. W sobie, który jest 45 koni więcej niż M5 / M6. Ale, dlaczego władza ta z LPG?

Gaz Ropy naftowej Liquified jest rozsądną alternatywą dla normalnego benzynowego paliwa, zarówno ekonomicznie i ekologicznie i, gdy korespondująca zamiana może zostać spalony w prawie jakiś benzynowy silnik. Na litrze, LPG jest nie tylko taniej niż benzyna ale daje plony około 15 procentu mniej CO2 od wydechu. Z przez 2700 stacji benzynowych w Niemczech samotnie, zapasy paliwa są gwarantowane wszędzie i 80 ataków zbiornika na gaz litra na pokładzie z oryginalny 60 czołgu benzyny litra. Więc możesz przełączyć między paliwami w każdej chwili. W każdym razie, przyspieszenie jest więcej niż tylko zadowalającym. Sprint do 100 km / h bierze 4.5 sekund i 200 znaku jest podane po tylko 13.9 sekundach. Tylko w 320 km / h robi nacisk na twojego cofnąć zacząć uspokoić się. Zwinny wystarczająco pokazać wznosić światła do wiele potężnych samochodów sportowych. Specjalnie kiedy zawieszenie wyścigów od Aachen dostarcza niewiarygodne jakości obsługiwania. I dopasować władzę przyspieszenia, są hamulce na AC Schnitzer GP3. 10 GAZU NAPĘDZIŁO: Na przodzie, 8 - naczynie naprawiło hamulce calliper z przebity i dany upust wielkość dysków 374 x 36 mm, w tyle 4 - naczynie hamulec system z 350 x 24 mm dyskami.

Mówiąc zwalniania: uderzające projektowanie ciała wkrótce przyniesie przechodniów do zatrzymania. W połączeniu z minerałem zielona specjalna farba, AC Schnitzer aerodynamiczny ekwipunek jest prawdziwym eyecatcher. Wloty powietrza na przednich skrzydłach, z ich charakterystycznymi żebrami chromu i wznosić 60 mm wheelarch rozszerzeń, są szczególnie pomyślny. Z AC Schnitzer GP3. 10 GAZU NAPĘDZIŁO, AC, którego Schnitzer utworzył święto dla wszystkich sensów, gdzie centralnie umieszczone sporty wznosić tłumik z jego dźwięcznym crescendo bierze acoustically sceny centrum.

Wznosić stylizowanie z jego specjalnymi konturami i wznosić spódnicą z integralnym dyfuzorem, wznosić skrzydłem dachu z częścią centrum węgla, jak estetycznie podoba się jako potężna przednia spódnica z jego grubym - złap kratę sportów. Drugi robi efektywny wkład do oddychania tlen głodnego piąta - litr silnika. Jednakowo zapierający dech, ponieważ widz jest pierwszym wzrokiem gonienia obręcz Typ VI.

Najpóźniejsze tworzenie od producenta koła Aachen łączy klasycznego Y - mówił pojawienie się z pięciu uderzającymi pustymi szprychami koła i dwubarwnym końcem. Naturalnie te dekoracyjne elementy nie są tylko uchwytne dla AC Schnitzer GP3. 10 GAZU NAPĘDZIŁO. Na razie jednakże drugi jest unikalne tworzenie nie na sprzedaż, z szacować wartością 198,000 euro. Ale możemy nadal ekscytować się, ponieważ na pewno, liczne komponenty wkrótce znajdą ich drogę do regularnego AC zasięgu Schnitzer. Części ekscytującego sportowego wnętrza mogą już zostać zamówiony na przykład przez klientów z 3 - seria coupé.


Dalsze fotki:

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rejestracja.pev.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.