ďťż
WÄ tki
|
I m lucky I m here with my someone.Piszcze na temat tuningu mechanicznego co zrobilisce lub zamierzacie zrobicNa razie mam tylko tuningowy wydech leo vince TT...ale z czasem, kto wie! Mój silniczek stoi rozebrany, teraz wymieniam cylinderek z 50 ccm na 60 lub 70, dysze 74, filterek stożkowy już mam i zębatke 17, zrobie wypełniacze na wał korbowy, skrócę tłok od strony ssania o 1 mm aby okna otwierały się wcześniej. V-max wyniesie ok.80-85 km/h Bedzie to już ostatnia rzecz jaką w tym Simku zrobie bo przesiadam się na coś większego ponieważ robie teraz we wrześniu prawko A1 Co myślicie o tym cylinderku?? Troche mam do niego niechęć bo produkcji polskiej : http://www.moto.allegro.pl/item193791037_tuning_cylinder_simson_s_60_dysza_super_moc.html Przedmiotem aukcji są cylindry tuningowe do Simson –a o pojemności 60cmm. W skład tuningu wchodzi cylinder, tłok, pierścienie, stworzeń i zabezpieczenia, DYSZA GAŹNIKA Średnica tłoka wynosi 41mm. Osiągi na tym cylindrze mogą się podnieś do 3km, 90-105km/h ale ta prędkość zależy od stanu silnika i przełożenia na zębatkach. Po to w zestawie jest dysza bo zapewnia pewną prędkość 105km/h – prędkość pewna na tej DYSZY!!!!!!!! Dysza gaźnika jest większa od dyszy 50cm, paliwo idzie szybciej, i maszyna dostaje więcej paliwa do cylindra. Cylinder wchodzi do silnika bez żadnych przeróbek. Cylindry mają fabrycznie powiękoszone i polerowane kanały. Na życzenia mogę wypolerować denko tłoka ;]. Na innej mojej aukcji znajdziesz cylinder do Simson –a bez dyszy. Cylinder bez dyszy też podnosi prędkość i moc tylko że dysza daje większą i pewną prędkość (105km/h) i moc (3KM). A ja dysze też mam zmienioną! Na większą... Kumpel do Jawki kupil sobie wlasnie 60ccm i jest zadowolony. Ja moj tuning opisze jak bedzie skonczony Ale myślicie tak jak ja że koleś troche przesadził z opisem tej aukcji ?? Troszke zawyżył osiągi tego cylindra Torche koles przesadził Ja mam u siebie w Malaguti F15cylinder standard tłumik metrakit HM. Wariator polini speed kontrol pasek polini kevlar, gasbox, sprzegło i dzwon RMS. I w zasadzie w mechanicznym to tyle. Osiągi to 95-100km/h na prostej. z górki 110km/h. teraz jak mam go bez plastików to z gazu na koło idzie:] wystarczy ze siąde z tyłu. Jeżeli ktoś by miał jakies pytania odnośnie wymiany jakiś czesci jestem w stanie trochę pomóc. Co do tuningu optycznego to mam załozone listwy swietlne. Zmieniłem diody w podswietleniu zegarów . Scooter Audio w schowku. wygładzone tylne nadkole. teraz niestety jest rozebrany bo miałem stłuczkę. Ale jak go złożę to dam jakies fotki. PZDR No i koniecznie daj filmik jak gra audio w schowku No czekamy na fotki i filmik http://www.youtube.com/watch?v=IZtQceJgfW8 Tak sobie radzi mój sprzecik na normalnym asfalcie:D Kreci nawet jak na nim siedze:] Nie dawno załozyłem nową oponę wiec szkoda mi jeszcze jej długo palić:P W tym tyg odbieram plastiki z malowania i wstawie fotki mojej maszynki:]:] No swietnie Ja chce stuningowac swoja sówke ale czekam na posty od was CO ja zrobiłem w swoim skucie hmm no to szykujcie się na dłuższą lekture Bazą był piaggio TPH z 98 roku Więc tak -wypolerowane kartery oraz kanały wolotowe/dolotowe w cylindrze -cylinder malossi sport -wydech leovince RR -wariator Malossi multivar -przeciw talerz wariatora Stage 6 CNC -pasek kevlarowy dayco -sprzęgło malossi -dzwon malossi -gaźnik del'orto 17,5 -sportowa wkłada filtra powietrza malossi -wał barakit wzmacniany - łozyska malossi C4 z teflonowym koszykiem Skuter towarzyszył mi przez dobrych 5 lat potem go sprzedałem, ale po kupnie samochodu planuje zaś odpicować jakiś skuter ale tym razem LC a nie AC Ja mam jedynie audio.Na poczatku planowalem wydech+wario ,ale szkoda mi kasy zbieram na samochod albo wiekszy motor. mróvex ile Ci lecial,zmieniales przelozenia? Zamykało licznik 120 z GPS'em nie całe 120 przełożenia miałem też zmienione ale już nie pamiętam jakie to były bo odkupiłem używki. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |