ďťż

Test Piaggio Zip

       

Wątki


I m lucky I m here with my someone.



Skuter kupiłem rok temu w salonie Piaggio, do wyboru miałem nowego zip-a który posiadał silnik 4 suwowy i zip-a z wyprzedaży roczników z silnikiem 2 suwowy. Wybór padł na tego drugiego. Dlaczego ? 2 suw posiada lepsze osiągi od 4 suwa, do pojazdu znajdziemy więcej części do tuningu silnika. Niestety 2 suw ma też wady trzeba dolewać olej i ma większe spalanie ale mi to tak bardzo nie przeszkadza.



W porównaniu do pierwsze generacji ZIP-a to jest dość ciekawy stylistycznie. Skuter jest małych rozmiarów więc idealnie się nadaje do przeciskania w korkach. Posiada małą wagę więc jest też zwinny sprawdzałem go z większymi skuterami to zostawały w tyle. Więc na osiągi nie można narzekać. Prędkość maksymalną jaką uzyskałem tym skuterem to 60 km/h z blokadą w następnym tygodniu ściągam blokadę bo dotarłem już silnik.


Przednie hamulce tarczowe, tylnie bębnowe są skuteczne.
Ale czas teraz na wady czyli przednie 10” koła nie są najlepszy rozwiązaniem na dziurawe polskie drogi. Kiedyś jak jechałem typowo dziurawą drogą to mało co ręce mi nie odpadły.


Do odpalania możemy użyć startera „kopniaka” jak i elektrycznego.


Na desce rozdzielczej znajdziemy 4 kontrolki i tu kolejny minus ilość paliwa nie jest pokazywana tak jak w samochodzie tylko jak się zbliżamy do rezerwy do zapala nam się ikona dystrybutora. Jak już mówimy o tankowaniu to spala ok. 3l na 100 km


W kolumnie kierowniczej znajdziemy też schowek na dokumenty, telefon, rękawiczki. Otwieramy go przez wciśnięcie stacyjki. Jest to bardzo przydatne rozwiązanie. Kolejne przydatne rozwiązanie to haczyk na zakupy dzięki temu możemy się wybrać na zakupy bez plecaka.


Standardowe manetki zostały wymienione na tuningowe.


Schowek na kask mój się ledwo mieści ale standardowe wchodzą spokojnie. Pod fotelem mamy też wlew paliwa, oleju i akumulator.

Wrażenia z jazdy są pozytywne mimo wymienionych wad. Skuterem jest skierowany dla młodych osób które nie chcą być zależni od miejskich autobusów i dla osób które nie lubią stać w korkach.


Cudo
Tomek szacunek Lans pełną parą

Pozazdrościć braku korków w mieście, wiatr we włosach - jak bez kasku i tej jazdy
Jeep vs. Skuter


To ten nowy jeep


Skuter naprawdę super. Włoskie piaggio jest już znaną i dobrą marką. Zip - tymi modelami piaggio ścigają się w zawodach i mają naprawde dobre czasu przez to, że skuter jest dosyć mocny i silnik ma wiele tuningowych zamienników, a na dodatek mało waży (około 70 kg). Na porównanie mój skuter, z podobnym silnikiem, waży prawie 100 kg (ale mój jest ciężki). Norma w wadze 50ccm to około 80-85 kg.
Skuter piękny i dynamiczny!

Może jak będę miał czas, to zrobię test swojego skuterka. I nie tylko, bo w wakacje mam załatwioną prace jako kurier i będę skuterem jeździł i ja mi się uda wziąć służbowy, to będzie to kymco agility. Wtedy zrobie test jeszcze tego skuterka!
Najbardziej mi sie podobają niebiesko-ogniste manetki
Slyszalem ze ten skuter jest dość mały ,to prawda?Inna sprawa ze w sumie to miejski skuter wiec moze byc maly.Jak te manetki ,chcialem je zamowic ale na jakims forum przeczytalem ze sie szybko scieraja

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rejestracja.pev.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.