ďťż

Tatra

       

Wątki


I m lucky I m here with my someone.

Marka pochodząca z Czechosłowacji, produkująca zarówno samochody osobowe (do lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku), jak i ciężarówki. W latach 30 XX w. kojarzona głównie z luksusowymi osobówkami, jednak w Polsce zasłynęła modelem T815. Chyba każdy kojarzy Tatrę jako wywrotki, betonomieszarki czy pompy do betonu. Kto choć trochę interesuje się offroad'em ciężarówek widział na pewno potężne, czteroosiowe Tatry T813. Tatry to bardzo wytrzymałe wozy, ich cechą szczególną jest zawieszenie niezależne na poduszkach (dlatego gdy są na pusto wyglądają jakby miały centrę na kołach). Daje im to niesamowite możliwości w terenie. Co ciekawe, były nawet ciągniki siodłowe przystosowane do transportu międzynarodowego Dziś już trochę zapomniano o tej marce, jednak produkuje ona nadal Zmodernizowano wygląd, zaczęto montować silniki spełniające normy EURO 3 Naprawdę, Tatra ma szansę powtórzyć sukces sprzed kilkunastu lat i znów podbijać rynki europejskie. Widziałem nową Tatrę T816 na żywo, mają ją w Państwowej Straży Pożarnej w moim mieście To naprawdę ciekawy pojazd Życzę tej firmie sukcesów i popularności, bo to naprawdę dobre wozy


Świetna relacja, marka dość znana i często widziana na naszych drogach...
ALE SIE PRZY TYM NAROBIŁEŚ
no jestem pod wrazeniem, faktycznie tatra to juz troche zapomniany pojazd, ale zarówno bez niej, jak i bez kamaza polski rynek budowlany stał by w miejscu, te auta są tanie, a solidne... nie mozna o nich złego słowa powiedziec... chociaż nie, strasznie kopcą, no ale nie ma sie co czepiac. czasem zdarza się widziec Tatry siodłowe, ale to faktycznie żadkość...
bardzo dobry artykuł i ciekawa galeria
pozdro


No właśnie - nie łudząc się Tatra T815 wytrzymuje użytkowanie, przy których samochód zachodni czasami mógłby się niemalże rozlecieć A że kopcą - no cóż, wszystkiego mieć nie można
po za tym, tatra to naprawde uzytkowy samochód, z MANami, czy MERCEDESami obchodzą się jak z jakiem, metaliczne lakiery, plastiki, jakiś błyskotki, a to prawie full metal, zwlaszcza te stare, pogięta blacharka... ale co ciekawe nie ma na nich duzo rdzy, na tych eploatowanych cały czas, o nieużytkach nie mówie
Co do zabezpieczenia przed korozją to jest to rzeczywiście zdumiewające. Zachodniego wozu rzeczywiście szkoda w teren, a takim to byle do przodu. Tatra po prostu kocha błoto i doły, no i na plecy też może dużo wziąć
Tatra zawsze kojarzyć mi się będzie z "krzywymi" tylnymi kołami , czerwoną kabiną i żwirem
W końcu jak wiadomo najlepsza jest do żwiru, piasku itp... Ładowna jest i pojemna
uwielbiam te ciężarówki sąsiad miał tatre wywrotkę kiedyś braliśmy od niego piach jak walnoł jedną wywrotkę(chyba 16 ton) na podwórko to się przeraźiłem że tyle piachu może wejść w taką cięzarówkę, byłem wtedy dzieckiem, to może dlatego te 16 ton piachu zdawało mi śię strasznie dużo ale nie zapniane wrażenie jak w bramę 2.50-2.60 (tak około) wbija się taką tatrą tyłem i kipruje.
Na Tatrę dużo piachu wchodzi właśnie dzięki pojemnej "wannie" no i oczywiście niezależnemu zawieszeniu
W sąsiedniej miejscowości tatra jeździ w straży, kawał bestii
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rejestracja.pev.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.