ďťż
WÄ tki
|
I m lucky I m here with my someone.Szkoła sportowej jazdy Mariana Bublewicza- Tor jazdyciekawy filmik szkoda, ze jest podany tylko przyklad auta tylnonapedowego nie bardzo rozumiem o co mu chodzilo z tym recznym nie bardzo rozumiem o co mu chodzilo z tym recznym Wydaje mnie się, iż chodzi mu tu o pomoc w złapaniu przyczepności. Gdy widzisz, że tracisz przyczepność i auto zaczyna się obracać, to wciskasz sprzęgło (rozłączenie napędu), następnie ręczny (blokujesz kręcące się koła), potem spuszczasz ręczny [zablokowane koła zaczynają się kręcić i dostosowują swoją prędkość do nawierzchni, co poprawia ich przyczepność i likwiduje podsterowność (czyli auto przestaje się przekręcać wokół i wraca na swój tor jazdy - bo w poślizgu kręcą się z większą prędkością niż powinny i ich przyczepność jest mniejsza, powodując, że auto się przekręca)], a na koniec puszczasz sprzęgło, aby moment z koła przenieść na silnik.. czyli dopasować obroty silnika do prędkości z jaką kręcą się koła. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |