ďťż

Renault Laguna (2008)

       

Wątki


I m lucky I m here with my someone.

Renault Laguna (2008)



Elegancja Francja
poszperałem i udało sie troche znalesc na ten temat

Nowy Laguna Renault został złapany przetestowywanie w wewnętrznym Melbourne, Australii.

Nowy Laguna - skomentować X91 - jest spowodowany dla wypuszczenia później w tym roku. Mierząc przez 10cm więcej niż stary Laguna, nowy Laguna będzie napędzany zarówno Dieslem i benzyną warianty



Zakopany chłosty świeżego brudu, nowy Laguna oczywiście ulega różnym atakom testowania - zawierając kierowanie miejskie.

















2008 Renault Laguna III

i toszczke danych

- 2008 Renault Laguna 2,0 dCi 130 has a 2.0 liter diesel engine that produces 130 hp and 320 Nm of torque with a maxim speed of 204 km/h and 0 to 100 km/h in 10.6 seconds
- 2008 Renault Laguna 2,0 dCi 150 has a 2.0 liter diesel engine that produces 150 hp and 340 Nm of torque with a maxim speed of 210 km/h and 0 to 100 km/h in 9.5 seconds
- 2008 Renault Laguna 2,0 dCi 175 has a 2.0 liter diesel engine that produces 175 hp and 380 Nm of torque with a maxim speed of 220 km/h and 0 to 100 km/h in 8.7 seconds

Nowy Laguna
Kierując przyjemność z kompletnym spokojem umysłu

Nowy Laguna : noszony pod znakiem jakości
Odkąd to po pierwsze zostało wypuszczone w styczniowym 1994, więcej niż 2.3 milion z pierwszy dwóch pokoleń Laguna został sprzedany. Nowy Laguna nie jest wyprodukowany w fabryce Sandouville w Francji z poziomem jakości nigdy nie zobaczonej przed. Przygotowując się wrócić na Renault do luksusowego segmentu samochodu, Nowy Laguna został wyprodukowany, by być obu krzepkim

i godny zaufania. Określony cel ma być najlepszy trzy z jego segmentu dla produktu i jakości służbowej.

Kierując przyjemność …
Nowy Laguna został zaprojektowany od samego początku, by dać prawdziwą napędową przyjemność. To ma dynamiczną, opływową i elegancką formę, umieszczając to naturalnie w królestwie wielkiego tourers, z nawet bardziej wyłącznym i wyróżniającym profilem dla Sportu Tourer. Jego zaprowadzenia klasy dynamiczny występ
jest punkt wyjściowy. Jego podwozie jest odpowiadające i jego kierować jest szczególnie dokładny. Gdy będąc większy i obszerniejszy niż jego poprzednik, Nowy Laguna jest szczególnie lżejszy do średniej 15 łobuza i jest dostępny z szerokim zasięgiem potężnych i ekonomicznych silników od szalupy, wszystkiej z szybkość sześć instrukcją i automatycznymi skrzyniami biegów.

… kompletny spokój umysłu
Nowy Laguna dostarcza prawdziwego sensu spokoju umysłu dla wszystkich jego mieszkańców. Jeżeli chodzą o ochrony, to odnosi korzyść oklaskiwana prawdziwy świat wypadek wiedza z Renault i wszystko najpóźniejsze technologie, szczególnie, boczne uderzenie z nowatorski tors podwójną poduszką powietrzną. Wyrafinowane oferty systemu klimatyzacji
zaprowadzenia klasy cieplny komfort. Jednakowo, dużo uwagi zostało skupione na akustyce Nowego Laguna, której są znów najlepszy - --klasa. Z ekonomicznym i ekologicznym ‘ Renault eco2" wersja, Nowy dCi Laguna, który 110 hp tylko zużywa 5.1 litrów na 100 km na połączonym cyklu, albo 136 g CO2 emisji na km. Nowy Laguna jest pełen szacunku prawa środowiska od jego produkcji przez do końca jego cyklu życia.

Nowy Laguna będzie wypuszczony od 12 października 2007 jako przyszły punkt odniesienia dla rodzinnego segmentu limuzyny, jeżeli chodzą o użycie, utrzymania i kosztów naprawy.

Kierując przyjemność …

Nowy Laguna został wyprodukowany z celem oferowania prawdziwej napędowej przyjemności. Jego występ punktu wyjściowego na drodze jest pierwszy klasą. Samochód oferuje najlepszy napędowy komfort przez jego fi profanator strojone podwozie i igła ostremu kierować. To ma przewyższać dystrybucję wagi z zasięgiem silników i skrzyń biegów, które oferują dużą wydajność kiedy będąc ekonomiczny z paliwem.

Reaktywne podwozie
Rozwinięty, by wyjść poza dynamiczne jakości, dla które jego poprzednik został rozpoznany, podwozie Nowego Laguna oferuje wybitne trzymanie się drogi dookoła zakrętów. Kierować jest dużo wrażliwym do dotknięcia, kiedy utrzymując jego jakość zawieszenia przez jego pionowe zwilżenie. Inżynierowie Renault zapłacili szczególną uwagę do dokładnej natury trajektorii i jakości trzymania się drogi ciała samochodu.

Jeden charakterystyczny jego zdolności skrętu jest określonym potoczyć, którego charakteryzuje kąt skrętu wzięty przez samochód przeciw drodze. Z Nowym Laguna, to ma 1.9 lat ° ( średnia segmentu ma 2.2 lat °) dla poprzecznego przyspieszenia 5m / s2. Ta sytuacja odpowiada kierowaniu warunków na kręta droga albo w okrężny na zewnątrz miasta z średnicą 400 m, skierowanego z prędkością 60 km na godzinę.

Przednia oś jest rzekomym typem McPherson. Średnica jego anty - potocz bar został powiększony od 19.5 do 24 mm. Świeć i kompaktowy, giętka wznosić oś jest w formie H, z anty - toczyć bary zmieniające w średnicy od 28.8 do 30.5 mm. Wiosny są 20% sztywniejszymi na przodzie i 50% sztywniejszy w tyle, kończąc się lepszą kontrolą podczas pionowych ruchów – bez pojazdu będącego zbyt wysportowany. Nowy Laguna jest nadal zadziwiająco wygodny, dzięki znacznie ulepszonemu zawieszeniu: w połączeniu z spiralnymi wiosnami zmieniania elastyczności, tłumiki są podnoszony ciśnienie na przodzie i w formie bi - rurek w tyle. Wzmocnienia są znalezione w odpowiednich punktach w ciele, wzmacniając masę ciała i powiększając pojemność, by stawić czoła uderzeniu: krótko mówiąc, nieskazitelnej solidności.

Trzy wielkości opony są dostępne według wielkości silnika : 16 cali w trzech szerokościach: (195 i 205/60, jak również 215/55), 17 cali w 215/50 i 18 calach w 225/45, dla zwiększonego występu.

Dokładny kierować
Dokładnoś kierować jest oparty na zredukowanym stosunku kierować i usztywniony kierowanie kolumny, z celem, by zaoferować kierowcy napędowy przyjemność przez kierować.

Z stosunkiem 1/16 e (i.e. 16 ° kąt koła dla 1 ° kąt kierownicy), jadące ruchy są oddane łatwiejszy i samochód staje się zwinniejszy. Powiększona sztywność i systematyczne pozostawianie śladów i redukcja pozwolenia dają kierowcy bardziej bezpośredni, dokładny kontakt z drogą, zmniejszając czas reakcji między kierownicą i zmianą kierunku. Redukcja wibracji wynikającej z niedoskonałości na drogowej powierzchni ulepszyła kierowanie przyjemności jako konsekwencja. Wszystkie potężne silniki albo te zaopatrzyły z cząsteczkowa zmienna oferty litra fi hydrauliczną pomocą. Jako pierwszy dla Renault w segmencie, Nowy Laguna inauguruje nowe pokolenie pożyteczny, przez utylizację jedzie elektryczna część pompy (PEG). Dostępny z główną benzyną i silnikami diesla z ręczną skrzynią biegów, to pozwala kierowcę otrzymać pomoc przez użycie elektrycznej produkcji pompy, zgodnie z napędowymi warunkami. Ta produkcja zależy od szybkości i poziom pożyteczny wymagał (szybkości i kąta kierownicy) którzy pozwalają przewyższać konsumpcję paliwa, przez kierowanie electrically pompy kiedy koniecznego. Dla 1.6 16v benzynowej wersji, jest stała hydrauliczna pomoc kierować.

Wiodący zasięg silników dla występu i wydajności

Nowy Laguna oferuje szeroki zasięg silników, wszystko łączyło do ręcznych i automatycznych szybkość szósta skrzyń biegów. Każdy jest na szczycie jego kategorii, oferowanie wznowiło kierowanie przyjemności i zmniejszonej konsumpcji paliwa.

Benzynowy zasięg będzie wypuszczony na rynku stopniowo, rozpoczynając od dynamicznego, gładkiego i spokojnego 2.0 litra 16 silnika benzyny zaworu 140 hp (103.4 kW) i 195 Nm (M4R). Żywy, z dobrym torque w niskich biegach i pełny zapale jeździe w wyższych biegach, z dźwiękiem - zwilżeniem przez zasięg szybkości silnika, to jest produkt łącznej Renault - Nissan operacji, oferowanie poprawiło kierowanie przyjemności i imponującego akustycznego występu. Konsumpcja paliwa 7.9 litrów na 100 km na połączonym cyklu (185 g CO2 na km), daje Nowemu Laguna czas rozruchu od 0 do 100 km / h w 9.1 sekundach. To oferuje zaletę utrzymanie wolnego łańcucha dystrybucji z życiem gwarancją.

Turbo, 2.0 litra 16 zaworu 170 hp (125 KW) i 270 Nm (F4Rt) benzyna silnik uzupełnia benzynowy zasięg. To ma znacząco automatyczne pudełko biegu z sześć szybkości (AJ0). Z konsumpcją paliwa 8.9 litrów na 100 km na połączonym cyklu (210 g CO2 na km skierowanym), Nowy Laguna oferuje szczególną napędową przyjemność, docierając do 1000 m od stojącego zaczynać zaledwie 30 sekund.

Nowy Laguna będzie dostępny w być wejścia uczciwy wobec 1.6 16v silnika 110 hp (81 kW) i 151 Nm, oferując doskonałą konsumpcję paliwa i koszty działania.

W końcu, nowy rozwój aktualnego Przymierze V6 benzyna silnika (V4Y) będzie umieszczony na szczycie tego wszechstronnego i dobrze wykonanego zasięgu.

Dieslowski zasięg jest oparty na dwóch rynkowych punktach wyjściowych, 1.5 silniku dCi, który ma maksymalną władzę 110 hp (81 kW) i maksymalnego torque 240 Nm o 2000 rpm. To jest jeszcze jedno ilustracja wiedzy specjalistycznej Renault w domenie silnika na dół ocenionego, produkując ten sam występ i w ten sposób zastępując, starego 1.9 silnika dCi, który był cięższy i mniej ekonomiczny. To oferuje najlepszy bilans występu przeciw konsumpcji w segmencie (136g CO2 na km). Wyposażony z ręczną skrzynią biegów, która ma specjalnie skonfigurowany zasięg, to chwali się konsumpcję paliwa 5.1 litrów na 100 km na połączonym cyklu, znaczeniu, że nie powinieneś musieć tankować twojego Nowego Laguna dla około 1300 km. W ramach Renault Zaangażowanie 2009, Nowy dCi Laguna, któremu 110 hp zrobi ważny wkład do Renault eco2 środowiskowego programu.

Lider w polu występu, kierując przyjemność i zmniejszony hałas kabiny, 2.0 silnika dCi przychodzi z trzema produkcjami władzy: 130, 150 i 175 hp (96, 110 i 127 kW), dostępny z cząsteczkowym litrem fi. Z maksymalnymi poziomami torque kolejno 320, 340 i 380 Nm, to jest zdolne szybkiego i ciągłego przyspieszenia, aż 5200 rpm. 150 hp (110 kW) wersja też ma znacząco automatyczną skrzynię biegów.

Z nieokreślony - szybkimi podgrzanymi wtyczkami iskry, to wpada do życia od sekundy ( Zaczynać się ) guzik jest naciśnięty, nawet w niezmiernie zimnych warunkach (-23 ° C). Z zmiennym silnikiem z turbodoładowaniem geometrii, to oferuje poprawy w niskiej szybkości silnika, silnik whilethe dociera do jego szczy w 175 wersji hp Nowego Laguna. Z kosztami utylizacji między konkurencyjny w rynku, Nowym Laguna 2.0 dCi, który 150 hp BVM6 ma konsumpcję paliwa tylko 6 litrów / 100 km na pełnym cyklu (158 g CO2 na km przykryło). W automatycznej wersji, silnik pozwala kierowcę przykryć 400 metrów od stojącego zaczynać mniej niż 17 sekund, z konsumpcją paliwa tylko 7 litrów / 100 km (185 g CO2 na km). Wkrótce, silnik będzie dostępny z zasięgiem technologii (cząsteczkowe litry fi, nowy zawór dla recyklingu gazy wydechowe gazy recyrkulacji, rozwój systemu wtrysku paliwa), który umożliwi to spotkać Euro5 emisje standard dwa lata przed terminem.

Inne rozwoje wkrótce będą dodane do allencompassing i zasięg silnika uniwersalnego Nowego Laguna, w każdym z krajów, w którym to będzie wprowadzony na rynek.

AJO

Rozwinięty w ramach Przymierza, wraz z japońskim partnerem Jatco, AJ0 został zaoferowany na Nowy Malowniczy na końcu 2006 i, na początku 2007, na Espace. To jest samochodowy przystosowująca się logiczna skrzynia biegów, która identyfikuje typ jechania i nachylenia drogi. Pierwszy bieg jest krótsze (18%) i szósty dłużej (7%) niż były BVA5. Skrzynia biegów oferuje cechę, która idzie od 5 do 6.1 (stosunek między redukcjami 1st i 6th szybkości). W ten sposób , to przyczynia się do dynamicznej poprawy rozpoczynania, kiedy zmniejszając konsumpcję paliwa (8% średnio) i otaczający hałas, specjalnie podczas autostrady jadącej (2500 rpm o 130 km na godzinę). To jest zadziwiająco gładkie, z powodu automatycznej zmiany przekładni, która daje ulepszoną konsumpcję paliwa i kierując przyjemność. Z gładkimi pośredniczącymi zmianami, szybkości biegu są obniżone, które ograniczenia skutek hałasu i oferuje większy napędowy i akustyczny komfort. Równocześnie , ten BVA6 oferuje rozkaz guzika, który przyczynia się do kierowania przyjemności (kiedy jadąc szybciej albo na śliskiej drodze, kiedy braking albo zmieniając w dół bieg na przykład). Renault zrobił wielkie wysiłki, by zmniejszyć braking odległość i zoptymalizowany system biegu i system wewnętrznych kończyć się tarcia zredukowaną konsumpcją paliwa na wszystkich silnikach zaopatrzonych z tym.

Nawet lżejszy i bardziej aerodynamiczny

Lżejszy, średnio do 15 łobuza (aż 65 łobuza na 110 hp eco2 diesel wersji), Nowy korzyść Laguna z wybitnej dystrybucji wagi. To jest pierwszy pojazd Renault, by być lżejsze niż jego poprzednik. Kluczowy składnik w jego napędowej przyjemności, dystrybucja wagi jest kluczowym czynnikiem na kilku różnych poziomach: dynamiczny występ ( udziały drogowe, przyspieszenie, potocz się podczas zakrętów), konsumpcja paliwa i CO2 emisje, aktywne bezpieczeństwo (krócej braking odległość) i bierne bezpieczeństwo (opór w przypadku uderzenia). Więcej niż 300 działań zostało spisane i zostało noszone przez inżynierów, zakwalifikowanych w ich różnym polu, osiągnąć ten skutek.

Występ nowego Laguna, zarówno dynamiczny i ekonomiczny, też jest link do pracę noszony na pozornym wzlocie, by zoptymalizować jego aerodynamikę. To zostało noszone w tunelu wiatru i przez cyfrową symulację. Te wysiłki skończyły się pozycji Nowego Laguna na szczycie rynku limuzyny, z SCx 0.645 m2 i Cx 0.293. ( SCx jest produktem czołowej S powierzchni pojazdu przez powietrzny współczynnik penetracji, Cx). Ten postęp jest specjalnie imponujący dla pojazdów z podniesionym modularity, który (hatchback) porównał z "limuzyna ” albo "hatchback ”. To jest wszystko znaczący dla Nowego Laguna Sport Tourer, z SCx 0.696 i Cx 0.316, ciążąc w umyśle, że średni SCx wszystkich limuzyn na rynku jest 0.70 i Cx, 0.315. Te osiągnięcia zostały oddane możliwy przez jakość zmian zrobionych i praca nad projektowaniem wznosić bocznej linii i drzwi odzwierciedla, którzy są, jednakże, więksi żeby, by zastosować się do nowe regulacje. Jako pierwszy dla Renault, jest roztropny, integralny gościniec na podwoziu, które optymalizuje powietrzny strumień kiedy ochraniając podwozie.

Dystrybucja wagi pojazdu

W - głębokość, systematyczne badanie zostało przeprowadzone prawo z najwcześniejszych scen rozwoju (wybór technologii i materiałów, e.g. kołyska silnika i rozszerzenie sądziło o aluminium), kończąc się architecturally nowatorskich rozwiązaniach (izolacja, struktura). Na przykład , utylizacja stali z niezmiernie wysoki wydaj ograniczenie (TTTHLE) ponieważ struktura karoserii godzi dystrybucję wagi, powiększoną sztywność ciała i ulepszonego poziomu ochrony ostatecznie uderzenia. Podczas gdy wzrost w wymiarach pojazdu powodują dodatkową wagę 15 łobuza, wyboru materiałów i projektowania części kończą się redukcją prawie 20 łobuza stali. Praca niosła na masie podwozia skończył się redukcją wagi 17 łobuza ; kompletnie prowadzone śruby koła (pięć na kole) zaoferuj poprawę 700 gramów na pojeździe. Wraz z pracą noszony na obracających częściach i pociągach (piasta i ręce są 450 gramami lżejszymi), ta optymalizacja miała ważne dynamiczne uderzenie, odkąd to dotyczy nie zawieszonej masy. W wnętrzu kabiny, poprawy do izolowania skończyły się oszczędnością trzech kilogramów kiedy ulepszając akustyczną jakość. Aby zacytować jeszcze jeden przykład, specjalne projektowanie szczupłych popierać siedzenia kierowcy i przednich siedzeń pasażera jest doskonałą ilustracją wydajności tego podejścia, łącząc korzyść wagi z dodatkową przestrzenią.

Spokój umysłu

Nowy Laguna oferuje spokój umysłu wszystkim pasażerom, z niezrównanym poziomem komfortu i bezpieczeństwa w jego kategorii. W domenie bezpieczeństwa pasażera, to dostarcza najpóźniejszych innowacji i wiedzy specjalistycznej, dla której wiedzy specjalistycznej Renault jest oklaskiwany, w wypadku przetestowuje. Uzupełniając jego pierwszej klasę cieplny komfort, Nowy Laguna ma szczególnie rozwinięty akustyczny system, robiąc to punkt wyjściowy w segmencie, specjalnie dla diesli.

Przywództwo w aktywnym bezpieczeństwie …

Nowy Laguna wziął pełną zaletę oklaskiwanej wiedzy specjalistycznej Renault w polu bezpieczeństwa, zarówno aktywny i bierny. Uzupełniając imponujący dynamiczny występ jego podwozia, Nowy Laguna może pochwalić się najlepiej braking występ jego kategorii, szczególnie w próbie wytrwałości kiedy braking kiedy gorący (tylko 40 metrów dystansuje zmierzony z 16 kołami cala wykonującymi 10 kolejnych braking operacji od 100 do 0 km / h). Dyski hamulca i suwmiarki są ocenione odpowiednio, z zerem definicji 57 280 / 24 do 296/26, przewietrzony na przodzie i zero 38 300 / 11 w tyle. Nowy kalkulator / hydrauliczny blok teraz łączy elektroniczna awaryjna pomoc hamulca (EBA), którego jest dokładniejszy kiedy zadziałany odkąd to nie reaguje na mechaniczne odmiany. Jakość podwozia, łączona z numerycznym modelem wrażliwszym i samochodowy przystosowujący się do dynamiki pojazdu, umożliwia kierowcę zareagować szybciej i właściwie do sytuacji awaryjnych. ABS i systemy ESP, dopasowane jako standard na samochodzie, są skuteczniejsi, reagując w tylko właściwym momencie bez kierowcy musianego przewidzieć i w ten sposób unikniętego gwałtownego wykonującego nagły ruch kiedy braking. Dostępny jako opcja od drugi uporządkowanego poziomu, bi - ksenon przednie światła zmieniają kierunek według szybkości i kąt kierownicy. Oni dodają przydatny technologiczny dodatkowy, oferując, aż 90% więcej światła na zakręcie, w porównaniu z halogenem przednie światła. Uzupełniając system, System Monitorowania Ciśnienia Opony jest dostępny jako opcja.

… i bierny

Laguna II był pierwszy samochodem w historii, by zostać przyznany pięć zaopatruje w gwiazdkę w euro wypadek NCAP przetestowuje. Nowy Laguna jest winnym ten do siebie, by utrzymać, że to przywództwo i bar, tymczasem, zostali podnoszeni nawet wyższy. W polu biernego bezpieczeństwa, Renault rozwinął rozwiązania, które biorą pod uwagę badania wypadku i prawdziwe życie kierowanie zachowania, w ramach globalny, efektywniejszego podejścia do bezpieczeństwa pasażera. Żeby gwarantować optymalną ochronę pasażera, elektroniczna architektura Nowego Laguna rozwinęła się z skutkiem, że pokolenie najnowszego ochrony wyposażenie jest aktywowane w wczesnej scenie. Potrójny algorytm teraz obsługuje wszystkie konfiguracje żeby, by zoptymalizować ich występ w odpowiedzi na wszystkie różne sytuacje uderzenia (złożone sytuacje czołowego, wznosić i uderzenie boczne). Główna przyczyna śmiertelności ostatecznie wypadku samochodu (to jest najsłabszy obszar w odniesieniu do ochrony), szczególna uwaga została poświęcona do ochrony uderzenia strony. Skutki nie są czym mniej spektakularny. Żeby rozpoznać i zareagować, by uderzenie dwa razy jako szybko, Nowy Laguna chwali się unikalny system obejmujący dwa sensory, wszczepione w przednich drzwiach i filarze centrum. Określony algorytm dostosowuje opóźnienie czasu reakcji do przemocy uderzenia i rusza w drogę nowy podwójnie - poduszka powietrzna boczna, z podwójną izbą i podwójnym ciśnieniem. Prawo narzuca skuteczność, z aż 50 km / h. Komplet progu przez Renault, ponieważ Nowy Laguna ochrania, aż 70 km / h. To skuteczne urządzenie jest oparte na sześciu do osiem poduszek powietrznych (tors AR jako opcja od drugi uporządkowanego poziomu) umieszczony dla przewyższać bezpieczeństwa pasażera. Na przednich siedzeniach - pasach, podwójny pre - napięcie teraz działa w każdym końcu pasa (zewnętrzna strona miednicowa część i potoczony - w górę sekcja). Wraz z anty submarining systemem w siedzeniu, to rozwiązanie nie tylko znaczy, że miednica pasażera pozostaje na siedzeniu, ale też dostarcza ulepszonego ograniczenia dla górnej części ciała w poziomie torsu ostatecznie czołowego uderzenia. Centralna sprzączka jest zoptymalizowana, by ułatwić być związany pasa. W wznosić siedzeniach, pre - tensioners jest dostępny dla siedzeń w każdej stronie, jako są fixings Isofix i zamienne zagłówki dziecka (jako opcja). Wszystkie trzypunktowe pasy są łączone i są połączone, by zaakcentować limiters. Nowy Laguna teraz jest zaopatrzony z ostrzeganiem świateł dla wszystkich pięć pasów i dźwięku ostrzegawczego kiedy przednie pasy nie są naprawione. Struktura siedzeń uległa nowemu projektowaniu. Skutek jest poprawiony skuteczność jak również powiększyła komfort. Szczuplejsze, piękniejsze siedzenie z powrotem na przednich siedzeniach nie przeszkadza w pozycji kierowcy i tylnego przedniego pasażera i ochrony szyi, ostatecznie wznosić uderzenia, jest ulepszony, dzięki najpóźniejszemu pokoleniu zagłówka z integralnymi biegaczami.

Maksymalny komfort : cisza jest złota …

Nowy Laguna jest najspokojniejszą drzwi pięć limuzyną w jego sektorze. To jest z powodu trzech elementów: traktowanie w poziomie hałasu silnika, najszczególniej w biegu wolnym, izolacji od kierowania hałasu i, przede wszystek, praca niosła, by zmniejszyć aerodynamiczny hałas. Poziom akustycznego komfortu w dieslowskich wersjach będzie równoważny temu z benzyny, w dużej mierze z powodu wrodzonych jakości faktycznych silników. Praca została noszona na zawieszeniu silnika z powiększonymi razami z nowatorskimi rozwiązaniami takie jak określające położenie urządzenie między skrzynią biegów i bateria, którą umożliwia drugi, by zostać użyty jako akustyczna masa (opatentowała).

Hałas silnika w wysokiej szybkości został zmniejszony do 40%. Specjalna uwaga została dana do tablicy rozdzielczej i sekcji pod przednią szybą, z pustymi częściami spuszczonymi ze smyczy przez struktury podobne do tych użyty na skrzydłach samolotu (też opatentowaną). Aerodynamika Nowego Laguna byli przedmiot badania z wczesnej sceny, z łączonymi ścierkami przedniej szyby pod beretem i unikalnymi projektowaniem, ponieważ muszla ciała zewnętrznego skrzydła odzwierciedla i filarami okiennymi, które ograniczają turbulencję i w ten sposób aerodynamiczny hałas.

... kierując przyjemność …

Zawieszenie dostarcza wysokiego stopnia dzięków komfortu kontroli wysoka amplituda pionowych ruchów. Adopcja wznosić bi - rurka zwilżenie systemu, dodanego do ciśnieniowej technologii na przodzie, zmniejsza szok kiedy jadący przez przeszkody w umiarkowanej szybkości. Kiedy obracając, komfort jest ubezpieczony przez lepsze ograniczenie pasażerów, dzięki w części do bardziej stałego podwozia, ale też z powodu więcej krzepkich siedzeń, które zapewniają dynamiczny komfort. Ich boczne ograniczenie umożliwia pasażera docenić jakości trzymania się drogi samochodu nawet więcej. Przez pierwszy raz w Renault, kontrole ogrzewania siedzenia kierowcy mają trzy poziomy ogrzewania. Ten zasięg wyboru zapewniającego najlepszy poziom komfortu w samochodzie też jest znaleziony w wszystkich rozkazach siedzenia : dostosowanie wzrostu powiększyło się od 13 mm do 63 mm, bezustannego dostosowania siedzenia z powrotem i osadziło regulator kąta tylnego niezależny od tego z wzrostu siedzenia z elektrycznym dostosowaniem dostępnym jako opcja od poziomu Wyrażenia w górę.

Siedzenie pasażera jest regulowane w wzroście na jakichś wersjach. Dzięki poprawom wyprodukowane w domenie z w - komfort samochodu, wszyscy pasażerowie cieszą się korzyściami poprawionego komfortu kabiny : zagłówki są powiększone do 11 mm na wznosić siedzeniach i pokój kolana jest powiększony do 20 mm z tyłu dzięki szczuplejszemu przedniemu siedzeniu - z powrotem.

… i ulepszona wewnętrzna przestrzeń

Z nowatorskim potrójnym systemem, rozkazy klimatyzacji ( Miękkim - Autem - Szybko ) są intuicyjny i umieszczają między powietrznymi otworami. Zautomatyzowany system może zostać uosobiony do t fi smak i potrzeby klienta. Samochodowa funkcja służy jako punkt odniesienia, powdychanego przez najlepsze systemy, by zostać znalezione na rynku (optymalizacja między cieplnym i akustycznym komfortem i szybkością działającego systemu). Miękki program uszeregowne według priorytetu spokojny strumień powietrza, z delikatnym działaniem specjalnie benefic do przednich pasażerów, z redukcją hałasu z w górę 15 decybelu porównanym do najlepszych systemów na rynku. Z szybką, dynamiczną reakcją, którą też przynieść korzyści tym w tylnych siedzeniach, Szybki tryb szybko tworzy skutecznie przewietrzoną atmosferę. Nowy Laguna jest pierwszy pojazdem, by odnosić korzyść z klienta przeglądy noszone w 2001 i 2002 na temat cieplnego komfortu. Ten przegląd dał Renault lepsze zrozumienie wymagań klienta. Drugi czynnik było rozwojem nowego systemu klimatyzacji, pracując wraz z Nissan, dla amerykańskiego rynku, gdzie to zostało ocenione. Te dwa czynniki umożliwiły Renault, by umieścić się na szczycie kategorii. Użycie, ponadto, kompresora z dużymi cylindrami skontrolowanymi zewnętrznie, umożliw klienta obniżyć temperaturę szybko, kiedy nadal zarządzając użycie systemu klimatyzacji w minimum, w ten sposób zmniejszając konsumpcję. W mniej niż 10 minut, temperatury w kabinie, która sięgnęła przez 50 ° C ( pojazd odszedł w 40 ° gorąco C przez jedną godzinę w bezpośrednim świetle słonecznym) może zostać zredukowany do 22 ° C. As daleko, ponieważ system ogrzewania jest były zaniepokojonym, wzrost w powietrzu temperatura jest szybszymi dziękami elektrycznemu oporowi 1000 W władzy w systemach silnika diesla.

Air System Jakościowy

Nowy Laguna ma zaletę określonego rozwoju w polu cieplnego komfortu i wewnętrznej powietrznej jakości. Przednia szyba athermal zmniejsza promienie słońca w wnętrzu do 30%. Teraz słoneczny sensor jest ( bi - zonal ) i jest dopasowany na szczycie przedniej szyby, wraz z tymi dla wyczuwania deszczu i światła. Jego dwie komórki mierzą słoneczną intensywność na każdej stronie, w ten sposób pozwalając optymalne wewnętrzne cieplne dostosowanie. Dodatkowy sensor hygrometric jest znaleziony u stóp wewnętrznego lustra widoku w stecz, wraz z wysoce - rozwiniętą metodą zapobiec wyparowany - w górę okna.

Główna innowacja nowego Laguna można znaleźć w jego automatycznym systemie dla ochrony od szkodliwych gazów. Sensor toksyczności nie dostrzega zanieczyszczenie ( czy inaczej CO) i automatycznie zamyka zewnętrzna strony powietrzne otwory. Zanieczyszczone powietrze nie może wejść do samochodu, kiedy filtr aktywny powtarza i oczyszcza powietrze w kabinie (od pyłku, gazu, zapachów i substancji cząsteczkowych).

Średnia koncentracja środków zanieczyszczających jest zmniejszona około co najmniej 40% podczas tej operacji, kiedy próg wykrywania ma 70% lat.

Poprawiony spokój użycia

Nowe oferty Laguna poprawiły na pokładzie komfort. Pozycja i dostępność wszystkich kontroli zostały studiowane i zostały uproszczone, specjalnie na nowej tablicy rozdzielczej. Pokaz instrumentu został umieszczony z zamiarem do robienia to łatwe w użyciu i uosobić. Menu preferencji użytkownika oferuje siedem funkcji : zamknięć drzwi kiedy samochód rusza się, zamykając drzwi kierowcy tylko, automatyczne przednie światła podczas dnia ( zostać aktywowany w tych krajach, gdzie to jest obowiązkowe), wznosić - okiennego uderzającego, pomocy parkingowej, wydawać dźwięk dostosowanie, wybór języka dla rozkazy tablicy rozdzielczej (dziewięć opcji). Władza Pomożony Parkingowy Hamulec jest mieszkany na centrum pocieszają (standard od Przywileju w górę, z mechaniczną wersją w poziomie wejścia) wraz z witką dla szybkość - limiter / rejs kontroli (standard od Dynamiczny w górę) i joystick dla Carminat Nawigacja i systemu Komunikacji (jako opcja). Punkt wyjściowy na rynku, ten system wygrał wysławianie od klientów i prasy podobnie : nawigacja GPS z 3D funkcją birdview, panoramicznym cal siedem ekranem, Bluetooth ® telefonia, 6 CD gracza z MP3 zgodnością i w podnieceniu systemowymi kontrolami, które mogą też zostać użyta przez kontrolę głosu. Nowy Laguna zaczyna nowy Carminat CD Bluetooth ® system, który oferuje podstawę multimediów z 2D ekranem z kontrolą głosu i Bluetooth ® telefonia. Te dwa systemy mają potrójny tuner z podwójnymi antenami z ofertą szczególnie wysoki standard recepcji. Wszystkie radiowe wersje oferują możliwość wręcza - wolny Bluetooth ® ekwipunek telefoniczny. Dostępny jako opcja w glovebox daleko z podpatrujących oczu, Audio tablicy połączeń i audio lewarka / linii - w wtyczkach umożliwiają przenośnego gracza multimediów albo podobny, by być zatkany.

Nowy Laguna ma masy przestrzeni przechowywania składowanie, nie tylko w centralnym podłokietniku, ale też w formie praktycznej kieszeni dla kierowcy blisko kierownicy i ma jedno z najobszerniejszych ochłodzonych pudełek rękawiczki na rynku (9.2 litrów). Są właściciele napoju na wywieszce tablicy rozdzielczej i w wznosić centralnym podłokietniku (od Wyrażenia w górę) z specjalnym kształtem, który może zostać dostosowany do różnych pojemników.

Te cechy, które robią życie łatwiejsze dla kierowcy i pasażerowie są też widoczne na zewnątrz, z przednim parkingowym sensorem (jako opcja od Wyrażenia albo standardu na Initiale). Pokolenie trzecie ręce Renault wolne systemowa korzyść z wszystka zaleta dwóch poprzednich pokoleń. Samochód ma sześć anten, które dostarczają przewyższać wykrywania karty. W dodatku do zdalnie sterowanego blokującego systemu, Nowy Laguna oferuje blokujący system przez guzik na drzwiach kierowcy posługują się, dostarczając dodatkowego zapewnienia dla jakichś klientów. Samochód jest otworzony przez drzwi posługuje się.

W tej samej drodze, samochód jest zaczęty przez prostą prasę guzika na tablicy rozdzielczej. Prezent karty klucza pojazdu na wszystkich modelach zupełnie został przerobiony, zarówno w domenie spostrzeżonej jakości i odporność na błędy, z poprawami do pieczęci i solidności dla wszystkiego użycia, łącząca towarzyszący lekki rozkaz (dostępny jako standard). Nowy Laguna ma wieko czołgu paliwa w formie integralnego inauguracyjnego systemu, który upraszcza operację napełniania paliwem. Dla większego spokoju użycia, czytelność informacji została przerobiona i była jaśniejsza i graficzny. Ekran tablicy rozdzielczej ma dwa kolory i jego konfiguracja zależy od typu i ilość informacji pokazanej na tym. Z ręcznym pudełkiem biegu, wskaźnik gearshift doradza kierowcę o najlepszym czasie, by zmienić bieg i zoptymalizować konsumpcję paliwa.

Jest grafika reprezentująca automatyczną siatkę, zawierając funkcję guzika. Nowe ostrzeżenie świecą pokazuje ograniczenie szybkości, kiedy to jest aktywowane, w dodatku do zwykłych wiadomości tekstu.

Wspaniały Złóż się

Nowy Laguna Sport Tourer chwali się specjalny układ z pomysłowym kosmicznym użyciem. Kładzenie popierać wznosić siedzeń może zostać zrobione, z równym spokojem, albo od stawać dęba samochodu albo z tylnego siedzenia, w pojedynczym ruchu. Naciskanie pojedynczego guzika umożliwia klienta mieć doskonale fl w powierzchni 2.01 metrów, dzięków wiośnie, która składa się w dół popierać siedzenia automatycznie. To kończy się obszarem ładunku, z aż 1,593 litrów. Zamknięte przedziały boczne ulepszają bezpieczeństwo transportu, jako robi pół sztywny podział zaopatrzony z rzemieniami, które mogą zostać podnoszony zgadzającymi, by potrzebować. Pod matą podłogi jest przestrzeń przechowywania składowanie, z zbiornikiem szczególnie dla gromadzenia wznosić półki paczki. Drugi jest złożony delikatnie dzięki półautomatyczy rozkazowi ( pionowe ciśnienie jest dostateczne, by zawinąć to powoli).

Ustalone haki też trzymają miękkie torby łatwo. Jako opcja, wznosić inauguracyjne okno dostarcza nawet większego spokoju ładowania.

Jakość w jego DNA

Noszony pod znakiem jakości, Nowy Laguna ma, w jego gen, odporność na błędy i solidność. Cel Renault jest, dla Laguna, że samochód powinien zaprezentować w najlepszy trzy z jego segmentu dla jakości produktu i usługi. Nowy Laguna musi wziąć batutę i kontynuują postęp zrobiony w dziedzinie jakości, już oczywistej w ostatnich modelach samochodu, od jego rozpoczęcia i testowania, przez proces wytwórczy i zawierając jego naprawiać.

Noszony, by być krzepki i godny zaufania

Nowy Laguna był przedmiotem specjalnej uwagi przez jego rozwój. Jego odporność na błędy, właściwa w jego projektowaniu, bierze pod uwagę utrzymanie i naprawę. Proces testowania, już noszony na Modus i Clio, został wzmocniony dla Nowego Laguna. Więcej niż 150 określony dodatkowy przetestowuje zostać noszony w ramach poza Laguna Szczyt 3 Renault Doskonałość planu.

Trzy elektroniczne platformy integracji, które powieliły elektryczną i elektroniczną architekturę pojazdu, pozwoliły inżynierów symulować wszystkie możliwe połączenia i zapewnić nieskazitelnego działać.

Rozwiązanie problemów znalazły w pojazdach w przeszłości, szczególnie w Laguna II, podczas okresu gwarancji i podczas technicznych czeków, bądź przedmiot specjalnej uwagi, w formie 650 punktów. Wszystkie wewnętrzne kable w Nowym sunroof Laguna teraz miej integralną ochronę i opcjonalne wtyczki systematycznie są unieruchomione. Z tymi przetestowuje, noszony na łóżkach próbnych w fabryce, Nowy Laguna podał wszystko przetestowuje i uprawomocniony na każdym criteria wiążącym się z odpornością na błędy, zawierając hałas. W przetestowuje, pojazd też został rozciągnięty do ograniczenia, obu zgodnie z europejskim użyciem, ale też międzynarodowy, w skrajnościach temperatury. Popędzony obwód i na otwartej drodze, więcej niż 120 Nowego Lagunas już skierowało równoważną sumę więcej niż sześć milion kilometrów w domu pre - zaangażuj się przetestowuje. Dyskretnie, z celem oceniania jego reakcji na ekstremalne warunki, Nowy Laguna już skierował drogi dookoła globu: w Argentynie, Rosji, Malezji i Australii. Podczas tego określonego programu walidacji, samochód został położony do próby wyczerpujący klimatyczny i warunki użycia: z skrajnościami gorąca, wilgoci, kurza, błota, surowego zimna, wysokich szybkości, wysokości, biedny drogowy powierzchnie etc., którego Każdy kilometr przykrył był trzy razami, które więcej skrajności niż zwykłe warunki spotkało się przez naszych klientów. Nowy Laguna jest też pierwszy pojazdem, by skorzystać podczas jego rozwoju od EMC (Electro - Magnetycznej Zgodności) część, wypuszczona w wczesny 2006 w Aubevoye Technicznym Centrum.

Wyprodukował i rejestrował fabrykę z ISO 14 001 certyfikacji

Podczas przemysłowego procesu, każdy wysiłek został zrobiony, by osiągnąć pożądany skutek. Procesy i najlepsza praktyka w Renault i fabryki Nissan już były przedmiotem w - badania głębokości. Skutek tego badania był wprowadzeniem większych czeków i wydajności w montażowych liniach przez proces wytwórczy w roślinie Sandouville w Francji. Restrukturyzowanie poczt obsługujących i reconfiguration strumienia pracy skończyło się ulepszoną solidnością zadań. Na przykład , ( strefy strajku ) optymalizują operacje łańcucha zgromadzenia. Operatorzy koncentrują wyłącznie na ich ( dodała wartość ), jako różne części już zostały przygotowane w wczesnej scenie, w ten sposób eliminowanie ryzyka wadliwej części. Wszystkie funkcje, w które jest ryzyko błędu w wyborze części przez operatora są przykryte przez komputerowy jedzie system (1000 jest ochroniony w ten sposób). Te urządzenia, które oferują systematycznemu czekowi części (( Poka Jarzmo )), równocześnie uprawomocniają części, zarówno, jeżeli chodzą o jakości i ilość. Czeki w każdym punkcie na montażowej linii zostały zrobione surowszy. W wszystkich scenach podczas zgromadzenia, samochody odnoszą korzyść z wzmocnionej ochrony (kilka sztywnych muszli na zewnątrz, plastyczne filmy dla komponentów). Statyczny i bieżący przetestowuje jak również elektroniczne czeki jest noszony na każdym produkcie zostawiającym fabrykę. Szlak na końcu montażowej linii został ulepszony porównany do poprzedniego pokolenia, z celem ukazując się wyraźniej jakieś problemy hałasu (wykładając kamienie, seria trykotowych krótkich spodni zgina etc.)

Jakość w usłudze klienta

Jakościowa jazda nowego Laguna nie zatrzymuje się kiedy samochód zostawia fabrykę. Utrzymanie pojazdu i naprawy zostały wzięte do rozważania z wczesnych scen projektowania. Więcej niż 1,500 punktów kontrolnych zostało umieszczone, przez 124 działających zasięgów. Oni zostali położeni do próby w ( Wspaniałych Garażach ), prawdziwych zakładach prototypu, utworzonych żeby do próbnych diagnostycznych narzędzi i sprawnych metod. 800 symptomów i 6,000 typów błędu zostało zatrzymane, z jedynym celem lepszych wyrozumiałych zagadnień klienta. Nowe narzędzie zawołało ( Moduł Definicji Symptomu ) umożliwia inżyniera zrozumieć przypadek klienta, w wyniku pytania trzech albo czterech prostych pytań. System może włączyć, gdzie odpowiedni, użycie aparatu fotograficznego, linka do komputer. To pozwala diagnozę błędu z oddali, nawet w niedostępnych częściach samochodu, gdzie rozbieranie części inaczej byłoby konieczne. 80% z błędów złamania może w ten sposób zostać zidentyfikowane w pod godziną i 95% w mniej niż dwie godziny. Z programem treningu, który obecnie jest mający za sobą 11,000 electro - mechaniki (trzy i połowy czasy więcej niż poszły za poprzednim systemem), terminowanie dla utylizacji Kompletu Spinacza Przymierza zostało rozciągnięte przez sieć Renault świat ponad.

Określone handlowe i techniczne kursy treningu są dostępne przez e - naukę, żeby pozwolić niezależną naukę na odległość. 23,000 ludzi już nastąpiło "Program usługowy Renault ” kurs treningu w 2006 i 2007, prawie pół był sztabem sprzedaży. Program został rozwinięty przez Renault Akademia, jedyny byt odpowiedzialny rozwijania programów treningu dla sieci Renault. Żeby zapewnić, że Renault był po prawej stronie szlakiem, przez milion klientów został zapytany w 2006, gdy oni wzięli dostawę ich pojazdu albo idąc za serwisem. W dodatku , zakupy tajemnicy między klientami umożliwiły Renault, by przetestować skuteczność 20 ( podstawowych służbowych punktów ) w rynku. Te są 20 punktów kluczowych w relacji między dealerem i klientem. Oni pertain do jakości powitania, dopowiedzieć na pytania, klarowność informacji i mobilności. W 2006 na przykład, 2500 przeglądów zakupów tajemnicy zostało noszone w Francji. Te przeglądy, przez podświetlanie słabych punktów, tworzą podstawę planu współdziałania z dealerem z celem pomagania dealerowi ulepszyć standard jego jakości usług. Powiedziana jakość usług już zobaczyła poprawy w 2006, przechodząc od tempa satysfakcji klienta (klientów deklarujących się "zaspokajanych ” albo "bardzo zaspokajany ”) 71% do jednego z 75%. Nowy Laguna będzie odnosił korzyść z ustanowienia Renault Jakość Doskonałość Plan PER4, z jego celem zapewniania satysfakcji klienta w polu sprzedaży i resztki ze sprzedaży.

Elegancja Wielkiego Tourers

Zewnętrzna strona projektowanie Nowego Laguna jest dynamiczne, opływowe i eleganckie. Jego linie i wymiary pokazują Nowego Laguna, by być krzepka i bezpieczna. Szczególna troska, która została zapłacona zarówno do jakości materiału i świadek niedźwiedzia końca samochodu do jakości dzieła zarówno na zewnętrzna stronie samochodu i w kabinie. Wysoka jakość wewnętrznego końca i wyposażenie jest jasnym dowodem na jego luksusowej elegancji.

Dynamiczne, opływowe i eleganckie projektowanie

Styl nowego Laguna jest dynamiczny, oferując prawdziwą napędową przyjemność. Z długim beretem z skontrolowanymi krzywymi i powiększoną linią, pasem chromu i hojnie dostosowywanym grzejnikiem, przód samochodu zasugeruje obecność potężnego silnika. Z profilu , przypieczętowane części kierunkowe z potrójnym oświetleniem dają Nowemu Laguna punkt widzenia władzy. Proporcje nowego Laguna są wyważone i dynamiczne: 4.69 metros długiego i 1.81 metros szerokiego. Z strony dalej, spadająca linia jego boku dodaje do wrażenia klasy i elegancji. Linie chromu dookoła bocznych okien tworzą płynny łuk i wzmacniają obecność pojazdu. Niższa część jest w harmonii, z 16 do 18 obręczy koła cala. W wersji limuzyny, płynna linia kontynuuje o ile but, tylko pod LED wznosić światła, którymi dają samochodowi charakterystycznego "podpis ” światło w nocy. Umieszczony dość wysoki na samochodzie, oni przyczyniają się do ogólnego wrażenia dynamizmu i wzmacniają wrażenie hojnej szerokości pojazdu. Tradycyjnie związany z potężnymi silnikami, bliźniaczy chrom wyczerpać rury są przypomnienie jakościowej budowy maszyn. Poprawiając płynność linii, radiowa antena jest dopasowana do wznosić okna.

Wyróżniająca posiadłość
Dynamiczny i nowoczesny, Nowy Laguna Sport Tourer wyróżnia się z powodu śmiałego, ostrego kąta jego wznosić okna. Z długą powierzchnią szkła, kształt trzeci bocznego okna poprawia wysportowaną linię. Jako opcja, strona i wznosić okna mogą zostać zabarwione, jako może bary dachu, które wzmacniają płynność projektowania. Kiedy Sport Tourer udziały tego samego 2.76 rozstawu osi metro jako limuzyna, jego 4.80 długości metro daje Nowemu Laguna Sport Tourer unikalną, wyróżniającą osobowość. W tyle , jest tom buta 501 litrów w siedzenie pięć konfiguracji. Jego spokój użycia oferuje właścicielowi przestrzeń ładunku, z aż 1,593 litrów, z wielokrotnymi przechowywaniem składowanie i opcjami konfiguracji.

Wewnętrzna harmonia i jakość
Renault pracował nad dodatkami i przystosowywania, szczególnie w odniesieniu do elementów w ciele. Na przykład , zderzaki miały pracę zrobioną zarówno na ich rozpiętości i kształt. Profil nowego Laguna daje natychmiastowe wrażenie odporności na błędy i jakości. Przyczyniając do wysokiego poziomu wodoszczelności i pieczęci przeciw kurzowi, wszystkie stawy zostały zaciśnięte i ich pojawienie się też poprawiło się, żeby oni byli niewidoczni albo estetyczni. Korzystając z projektowania stron samochodu, niskie spadające linie samochodu pozwalają to zaoferować anty żwir chip ochronę, jako robią techniczne części na podwoziu, którym są niewidoczny w przez pięciu metros. Na boku ciała, linie drzwi zostały uproszczone, który przyczynia się do wrażenia gładkiego końca i harmonii między na zewnątrz samochodu i jego wnętrza.

Skóra Haircell naturalnie jest użyta w końcu Początkowego, albo w lekkim kolorze albo węgiel drzewny malują na szaro, żeby zaspokajać wymagający klienteli. Lekki kolorowy las na wywieszce też jest znaleziony na panelach drzwi.

Przywilej oferuje poziom wyposażenia i występu godnego szczytu pojazdu długoterminowego. "Elegancja ) aksamit – stan skórzany jest zaoferowany w węglu drzewnym malują na szaro albo beżowy, zestawić ciemnego albo brązować chrom.

W połączeniu z metalicznym decor i siedzenia z poprawioną stabilnością boczną, wypadając definicję Dynamiczną, skórę – tkanina nie angażują się (Alcantara ® jako opcja) jest w ciemnym węglu drzewnym malują na szaro, poprawiając jego wysportowane listy uwierzytelniające z płaską kierownicą i wkładką aluminium.

Według kraju, zasięg jest uzupełniony przez Autentycznego albo Wyrażenie, z węgiel drzewny szare wypaczenie i stan wątku i najpóźniejsze pokolenie anty koniec bata zagłówkami jako standard.

Zmniejszone koszty działania

Z dostępną ceną zakupu, Nowy Laguna został zaprojektowany, by być konkurencyjny w jego kosztach działania także. Samochód jest umieszczony między najlepszym w jego sektorze, z atrakcyjnym bieganiem, utrzymaniem i kosztami naprawy, szczególnie z powodu jego dCi 110 hp (81 kW) i dCi 150 hp (110 kW) silniki.

Ekonomicznie atrakcyjny

Atrakcyjne bieganie, utrzymanie i koszty naprawy dla wszystkich klientów. To było wyzwanie stające wobec inżynierów i zarządzanie w Renault. Punkt Renault odniesienia jest ( Całkowity Ustalać koszty Posiadania ), który bierze pod uwagę finansowych jęz aspekt czasownika połączonych do posiadania pojazd (obniżenia wartości i pozostałych wartości), jego kosztów użycia (podatki połączyły się do jego konsumpcji paliwa na przykład) i w końcu koszty utrzymania (opona noszą, usługi, etc). O ile pozostała wartość jest były zaniepokojoną, link do jakość produktu i jego obrazu, Nowy Laguna trzyma jego własnego w warunki wrodzonej i spostrzeżonej jakości i jego występu na drodze.

Nowy Laguna robi życie łatwe dla jego właściciela. Służbowe odstępy są dłużej, z olejną zmianą każdy 30,000 km dla zarówno benzyny i silników diesla (z jego nowym Olejnym Regulującym Systemem) w każdym 20,000 km dla silników z turbodoładowaniem benzynowych. Wtyczki iskry i powietrze i dieslowskie filtry są zmienione każdy 60,000 km, dystrybucja i dodatki opasuje każdego 120,000 km w benzynowym silniku i 160,000 km w dieslowskiej wersji (oprócz 2.0 16v benzyny i 2.0 dCi, z dystrybucją łańcuch gwarantował dla życia). Powietrze i dieslowskie filtry mają cykl życia 60,000 km. W codziennym użyciu, wszyscy jęz aspekt czasownika oferty silnika zmniejszyli konsumpcję. Nowy Laguna ma roku dwunastu gwarancję przeciw korozji, z, szczególnie, woskowe wtryski w pustych częściach muszli.

OCS ( Oil System Regulujący )

OCS (Oil System Regulujący) pozwala dłuższe odstępy odległości między zmianami olejnymi. Ostrzeżenie świecą mówi kierowcy, czy jego styl kierowania jest constrictive dla jakości oleju : popędzając biedne powierzchnie albo kiedy holując na przykład. Wiadomości ( należność zmiany oleju ) i ( zmiana olejna konieczna ) ukazują się na ekranie tablicy rozdzielczej kiedy olejna zmiana jest konieczna. Silniki diesla też mają dłuższe odstępy między zmianami : rozciągnął się do jednego roku albo 30,000 km w normalnych warunkach użycia.

Nowy dCi Laguna 110 hp,
pierwszy Renault eco2 pojazd w jego segmencie

Najlepszy w klasie dla Nowego Laguna, tego silnika diesla 110 hp (81kW) zużywa się zwykły 5.1 litrów na 100 km (z emisjami 136 g CO2 na kilometrze skierowanym). Ten dobrze wykonany, godny zaufanie silnik odpowiedni dla wymagający użycia i szczególnie jest były odpowiednio dobranym do klientów, którzy przejeżdżają długie odległości, rozwiązania utrzymania propozycji przystosowały się do właściciela. 110 wersji diesla hp spotyka wszystkie warunki ( Renault eco2 ). Ten podpis nosi świadka do środowiskowych miar wziętych przez Renault, z zamiarem do produkowania pojazdów, które spełniają, równocześnie, zarówno ekologiczny i ekonomiczny criteria.

Podpis "Renault eco2 "

( Renault eco2 ) pojazd spełnia trzech środowiskowego criteria przez jego cały cykl życia, od jego rozpoczęcia do jego recyklingu, biorąc do rachunku też jego użycie żywotne: - CO2 emisje niższe niż 140 g na km albo pojeździe operującym biofuels
- wyprodukował z minimum 5% powtórzonego plastycznego materiału
- produkt w ISO 14001- potwierdzony fabryka

2.0 silnika dCi : optymalna napędowa przyjemność, godny zaufanie i ekonomiczna

Lider w występie i kierując przyjemność, tego 150 hp (110 kW) silnik szczególnie dobrze jest dostosowany do występu podwozia Nowego Laguna. To ma bardzo konkurencyjną konsumpcję paliwa, z sześciu litrami na 100 kilometrach i 158 g CO2 dla limuzyny w mieszanym cyklu. Zaprojektowany, by spotkać wymagania wymagającej klienteli, to jest dostępne z ręcznym albo automatycznym pudełkiem biegu, z albo bez cząsteczkowego filtra i czasowego łańcucha, który nie potrzebuje zostać zastąpiony.

Wkrótce to będzie zaoferowane z zasięgiem alternatywnej technologii, która zmniejszy jego progi emisji nadal dalej (cząsteczkowy powietrzny filtr, nowy zawór dla recyklingu gazy wydechowe gazy recyrkulacji, rozwój systemu wtrysku paliwa). Ten silnik spotyka criteria przyszłej Euro5 normy, która wejdź do siły w dwa lata czasie.

Szacunek dla środowiska
Nowy Laguna został zaprojektowany, by uszanować przydziały recyklingu : 85% recyclability, z 95% zaplanowanego do 2015. Od jego rozpoczęcia, czas operacji koniecznego dla recyklingu został zmniejszony, szczególnie zrobić dostępnym i identyfikowalnym wszystkim czołgom, gdzie płynne potrzeby, by zostać zmieniony. Materiały są wyraźnie i systematycznie etykietują, gdzie plastiki i elastyczne materiały są były zaniepokojonymi, jak również połączony części aluminium (beret, zderzaki, cieplne ekrany, etc …). Mus w siedzeniach jest wytworzony w pojedynczym bloku, zostawszy zrobiony szczególnie dla celu. 120 łobuza całkowitej masy Nowego Laguna może bezpośrednio zostać powtórzone. Z więcej niż 35 łobuza powtórzonego plastiku i przez 15 łobuza reusable materiałów, Nowy Laguna stał się standardowym przedstawicielem Renault w domenie powtórzonego materiału. Więcej niż 90 komponentów jest włączone, głównie w podwoziu i wielu zewnętrzna stronach dodatkach i wewnętrznych częściach, zawierając maty podłogi i ozdobę buta.

Nowy Laguna podnosi się do wyzwań

Z Nowym Laguna, Renault zrobił zaangażowanie, by zostać umieszczony w Najlepszy 3, jeżeli chodzą o produkt i jakości służbowej. Przedsiębiorstwo wymierza przyciągnąć wymagającą klientelę, w ten sposób biorąc pierwszy krokowi do repositioning Renault w najlepszym sektorze rynku.

Celując w polu jakości

Jakość dla Renault znaczy satysfakcję klienta. W 2003, jakość kompletu Renault jako jego numer jeden cel i wypuścił Renault Jakość Plan. Ta pierwszy przerwa - daleko plan wymierzył zmniejszyć szeroką różnicę między modelami pojazdu i przez sieć i standaryzować i uwiecznić, przede wszystek, produkt i usługę.

Żeby skonsolidować pierwszy skutki i zakotwiczyć doskonałość jakościową w kulturze przedsiębiorstwa, Renault zaangażował się "Doskonałość planu Renault ” w 2005. Ten plan jest podzielony do pięć punktów odnoszących się do pięć toporów związanych z pracami w przemyśle samochodowym. Doskonałość Planu Renault 1 (PER1) ma jako jego cel do "Projektowanie krzepkie pojazdy ”, PER2, by "Produkować uległe pojazdy ”, PER3, by " solidność Wzrostu dla wszystkich typów użycia ”, PER4, by "Zapewniają sprzedaże i jakość resztki ze sprzedaży ”. W końcu PER5, wymierzony przez przedsiębiorstwo, ma jako jego cel do "Wpój trwałą kulturę jakości w przedsiębiorstwie ”. Te plany tłumaczą do miar, które wchodzą do siły z wczesnej sceny (pre - projekt pojazdu), prawo przez do końcowej fazy ( pojazd nie dłużej jest na rynku i / albo został zastąpiony przez nowy pojazd).

Doskonałość Planu Renault ma już owoce borne. Odmiana w jakości między różnymi produktami znacznie została zmniejszona między 2004 i 2006. Gwarancja ustala koszty zostać zmniejszone do 40% między 2005 i 2006 i numerem klientów w świecie, który deklaruje, że się ( bardzo zaspokajali z sprzedażami Renault i serwisem ) podniósł się od 71% do 75% w trakcie 2006. Kilka modeli Renault są już Najlepszy 3 z ich kategorii dla jakości : po Modus, to był zwrot Clio III, by wziąć jego miejsce między najlepszym jego kategorii.

Najnowsze skutki opublikowały do Władza JD CSI 2006 miejsca Clio i Espace w najlepszy trzy z ich segmentu i najnowsze skutki opublikowały przez Pannenstatistik ADAC (Niemcy) bardzo zachęca (Modus 3rd, Malowniczy 1st, zaznaczona jakościowa poprawa dla Laguna II).

Pozyskaj sobie wymagającą klientelę w rynku, który stale zmienia się

To nie jest żadne łatwe zadanie : aby wygrać serca i lojalność klientów poprzedniego pokolenia, odzyskać przedsiębiorstwa, które zbłądziły, gdzie indziej i przyciągnąć nowych klientów – wszystko w rynku i segmencie, gdzie konkurencja jest dzika.

Renault przeprowadził wywiad więcej niż 9,000 klientów w każdym z jego pięć głównych europejskich krajów (Niemcy, Hiszpania, Francja, Włochy i Połączony Królestwo) żeby zrozumieć ich oczekiwania, ich ogólne nastawienia i opinie i szczególnie ich opinie dotyczące pojazdów.

Wymagając konsumentów, docelowi klienci docenili przyjemność i zostali przyciągnięci przez marki. Oni szukają jakości i nieskazitelnej solidności, eleganckiego, klasycznego projektowania ale bez ostentacji. Oni doceniają wysoki poziom - spec poziom, który przyczynia się do robienia napędowe doświadczenie milsze i łatwiejsze.

Klienci szybcy, po pierwsze i pierwszy, szukać atrakcyjnego globalnego koszta na całości - cyklu życia pojazdu. Nowy segment Laguna (M2) wymaga i tradycyjnie dominuje przez specjalista niemieckich producentów, z, w ostatnich latach, wzroście zobaczonym przez japońskich producentów.

Z skutkiem rozwoju nowych segmentów pojazdu ( roznosiciele ludzi, kompaktowi roznosiciele ludzi, SUVs) ten segment zobaczył spadek w Europie w prywatnym rynku samochodu, od 22% do 15% od 1990s.

W 2006, M2 segment rynek rejestrował kroplę 3.5 % w Zachodniej Europie. Ta kropla oddziałała na pojazdy w segmencie w różnych drogach: kiedy dwaj wiodący producenci w segmencie widzą trwały wzrost, trzeci producent zarejestrowało drobną kroplę.

Doskonałe przemysłowy system i jego łańcuch logistyki

Fabryka Sandouville gra kluczową rolę w sukcesie Nowego Laguna. Jego jazda, by ulepszyć jakość zaczęła się od momentu to zawinęło do praktyki ( Systeme profanator Produkcja Renault (SPR) ) - nowy system produkcji Renault, który postępująco został rozmieszczony od 2003., którego Wiele konkretnych działań zostało wzięte, by wpoić jakość w sercu przemysłowego systemu Renault : szczególna uwaga została zapłacona do zarządzania dostawców, optymalizacji treningu operatora, wzmocnienia jakościowego systemu i wszczepiania systematycznego statyczny i biegnięcie przetestowuje, gdy samochód przychodzi poza montażowym łańcuchem. Z więcej niż 4,200 pracowników i 7.7 milion pojazdów dawało plony od 1964, fabryka tworzy główne centrum zatrudnienia i wkładu do gospodarki regionu Normandii.

Przed nadejściem Nowego Laguna, działalności punktu wyjściowego zostały noszone w fabrykach Nissan w Tochigi i Sunderland, jak również w fabrykach Renault w Flins i Valladolid, żeby, by skapitalizować na najpóźniejszych, pomyślny przemysłowych szalupach, Clio III i Modus. Jakościowy plan nadzoru został wzmocniony przez systematyczną analizę wszystkich funkcji, gdzie było ryzyko błędu. Dla każdego z tych, sprawdzający proces został zawinięty do operacji, który działa od dostawców, aż samochód zostawił fabrykę. Złożony funkcje (elektronika, hałas, geometria, woda, duchota i pudełko silnika) została przedłożona bezustanny pomiar i analizę.

Operacja Bergman, noszona przeciw Nissan, pomogła osiągnąć ulepszony występ przemysłowego systemu. Jeden przykład jest surowym systemem zawołanym ( AVES ) ( Standardu Oceny Pojazdu Przymierza) który obejmuje więcej niż 500 criteria oceny, który został wprowadzony, by zostać noszony na próbce pojazdów kiedy oni przyszli poza montażową linią.

Nadejście Nowego Laguna w fabryce Sandouville zostało pozdrowione z entuzjazmem przez pracowników fabryki, którzy mocno są oddani sukces pojazdu. Zespoły Sandouville są oddane projekt, od realizacji pierwszy numerycznych modeli utworzony, by zapewnić przewyższać przygotowanie. Więcej niż 160 pracowników od fabryki zostało ruszone do "Centrum profanator Prototypy des Réalisation Véhicules (CRPV) ), centrum dla produkcji prototypów pojazdu i pracuj nad poprawą produkcyjnego procesu. Wszystkie sektory w fabryce ( metal arkusza, farba, zgromadzenie i jakość) w ten sposób jest włączony w produkcji Nowych prototypów Laguna.

Żeby spotkać odmiany produkcyjnego cyklu i głównych wahań się rynków, solidarność między fabrykami została utworzona. 480 ludzi, którzy zostali przemieszczeni od Sandouville do innych miejsc Renault podczas ciszy w działalności w 2006 i 2007, teraz bądź reintegrated w fabryce w przygotowaniu do wzrostu w działalności.

Jakość produktu końca, który pojawia się od fabryki jest uzależniona od standardu jakości od wczesnego na w procesie. Z Nowym Laguna, system zarządzania jakościowego dostawców został wzmocniony. Renault właciwie zbadał o ile cztery sceny wzdłuż łańcucha zapasu żeby, by zidentyfikować ryzyka i znaleźć rozwiązanie dla nich. "Usługa Qualité Fournisseur ” (SQF), usługa jakości dostawcy, jest włączony od bardzo wczesnego na w projekcie żeby, by zapewnić, że wszyscy dostawcy są zdolni committing, jako Renault robi do jego dostawców, by spotkać poziom konformizmu części, które części wyraźnie jest zdefiniowany i jest wyruszony z góry i, który, ponadto, niezmiernie wymaga. To zaangażowanie musi zostać zrobione od dnia jednego.

Nowy Laguna : wymagający, dobrze wykonany i korzystny projekt

Rozwinięty w 32 miesiącach, Laguna wymagał inwestowania więcej niż tysiąc milion euro. Renault poświęcił tysiąc milion i 52 milion kosztów upfront euro dla Nowego Laguna, porównanego do w przybliżeniu ta sama ilość dla poprzednie pokolenie Laguna.

Koszty są podzielone jak następuje:
- 606 milion euro studiuje koszty,
- 407 milion euro przemysłowych inwestowań, których połowa w Sandouville i innej połowie w dostawcach dla określonych narzędzi i procesów
- 39 milion kosztów euro początkowi start.

Żeby zgodzić się w Najlepszy 3 w polu jakości, Renault daje pierwszeństwo wymaganiom klienta, kiedy zapewniając, że koszty są trzymane pod kontrolą.

Koszty badania noszą świadka do wymagających akt, zorientowanych w poprawie w występie; na przykład : wzmacniając elementów bezpieczeństwa, zupełnie nowego systemu klimatyzacji, przechowywania składowanie w tylnych podłokietnikach, atrakcyjnym interfejsie radia i systemu nawigacji, wysokiego jakości systemu zdrowego, bi - ksenon przednich świateł, przeorganizowania przestrzeni buta, by utworzyć hatchback … Narodowe prawa też położyły żądania na sttylizowanie przodu samochodu, biorąc pod uwagę pieszego gniotą strefę. Branie środowiskowe rozważania pod uwagę, takie jak Euro5 zanieczyszczenie regulacje i adaptacja silników do paliw biocarburant miało znaczący wpływ na rozwój koszty. Koszty badania też noszą świadka do życzenia Renault, by zaoferować szeroki zakres silników diesla od wersji poziomu wejścia z automatycznym pudełkiem biegu, szczególnie na 2.0 silniku diesla l i uwzględniając międzynarodowe wersje, by zostać wypuszczony sześć miesięcy po Europie.

Pomimo wszystkich tych czynników, pozostałość i podstawowe inwestowanie pozwoliły Renault, by ograniczyć wejście - bilet koszty. Na przykład , odwołanie istniejących części w podwoziu pozwolił redukcję koszta 100 milion euro. Industrializacja dwóch wersji na tej samej produkcyjnej linii i racjonalizacji narzędzi produkcyjnych też przyczyniła się do optymalizacji kosztów.

407 milion euro przemysłowych inwestowań jest podzielone jak następuje :
- 207 milion ringfenced euro dla produkcji narzędzi specjalisty.
- 94 milion euro dla tupania narzędzi w fabryce Sandouville
- 62 milion euro w metalu arkusza, odpowiadanym kosztom adaptacji starej linii Laguna II do Nowego Laguna.
- 44 milion euro uczestniczyło między pociągiem władzy, zgromadzeniem, związkiem ziemi ACI, wyczerpało system i malowało.

Nowy Laguna całkowicie został rozwinięty w Renault Technocentre : 32 miesięcy minęło od początkowych projektowania i zielonych światła dla produkcji. Wybór projektowania, jesienią 2004, zrobiony to możliwe, by przysunąć kontrakt, ważny krok, który wymagał zaangażowania każdego działu, z poparciem wybranych dostawców, dla ceny : poziom występu w ramach szczegółowego planowania.

Części wtedy zostały zaprojektowane w najmniejszym szczególe, żeby sprawdzić ich odpowiedniość. Równocześnie , bogactwo wszystkiego Renault doświadczenia w polu jakości zostało zainwestowane w projekcie żeby, by otrzymać skutki najwyższej jakości.

Dalej 1st wrzesień 2005, (RO) sceniczny, ponieważ produkcja wyposażenia i narzędzi, zaznaczonych początek powiedział produkcyjny. Znacząca proporcja inwestowania została zaangażowana. Następujące miesiące zostały poświęcone do produkcji tych narzędzi i wtedy do pierwszy części.

Następny krok, AMSlot, oznaczył produkcję pierwszy prototypów pojazdu : wszystkie części pojazdu były dostępne i zostały dawany plony przez ( skończony artykuł ) narzędzia. To był czas, by zacząć montażową linię dla pierwszy samochodów. Te zostały wyprodukowane w ( Centrować profanator Prototypy des Réalisation Véhicules "(CRPV), centrum dla produkcji prototypów pojazdu, żeby uprawomocnić produkt i proces bez przeszkadzania produkcji w fabryce. Zespoły od fabryki Sandouville, która została przemieszczona do CRPV miały okazję, w tej scenie, by zrobić sugestie dla popraw. Pierwszy pojazd zostało wjechane kwietniowy 2006, oznaczając początek końcowej produkcyjnej fazy.

Dla więcej niż sześć miesięcy, prototypy zostały przetestowane i zostały analizowane żeby, by zrobić jakieś dostosowania do ich parametrów, jednakże małych : amortyzatory , sztywność gumowa, kalibrowanie silnika,...

Na 22 grudniu 2006, pojazd poszedł do fabryki. Pierwszy pre - samochody serii zostały złożone na tej samej montażowej linii jako Laguna II, z doskonałym standardem jakości.

Podczas czerwca 2007, Porozumienie Produkcji wpisało się do rejestru, że standard jakości nakazał od Renault i od jego dostawców zostały sięgnięty. To autoryzowało wzrost w tempie produkcji.

Nowy Laguna gra ważną rolę w osiągnięciu trzech zaangażowań położonych w Renault Zaangażowanie 2009: Jakość, Zyskowność, Wzrost. To zrobi główny wkład do przywracania zaufania w charakterze produktów Renault i usług, przez umieszczanie się między najlepszy trzy z jego kategorii. Jeżeli chodzą o sprzedaże liczb, Nowy Laguna osiągnie jego cele w odniesieniu do zachowywania i tworzenia lojalności klienta.


http://www.zercustoms.com/news/2008-Renault-Laguna-III.html
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rejestracja.pev.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.