ďťż
WÄ tki
|
I m lucky I m here with my someone.Witam,Mam dylemat na jaką kategorie mam iść ? kat. B1 czyli umożliwia kierowanie pojazdem który nie przekracza masy własnej 550kg albo kat.A1 motor o pojemności nie przekraczającej 125cc. Na jaką kategorie byście mi proponowali iść ? Pozdrawiam, szerokości : ) Trudne pytanie... Zależy co kto lubi. Jeśli chcesz jeździć z dachem nad głową - idź na B1, a jeśli nie lubisz stać w korku - idź na A1 . W sumie ceny motocyklu 125cc (np. Honda NSR albo Aprilla RS) a cena samochodu do 550kg (np. Daihastu Cuore) są porównywalne, tak więc jak już napisałem wyżej, co kto lubi, decyzja należy do Ciebie . Idź na A1... z B1 jest za mało pożytku... bo w przyszłości i tak będziesz musiał robić B żeby jeździć czymkolwiek normalnym a tak to będziesz miał i małe motory i w przyszłości auta. Dzięki wam za pomoc ale chyba jednak się zdecyduje na B1 ze względu na to że autem można jeździć calutki rok a motorem tylko kiedy jest pogoda. Tylko nie wiem jakie auto wybrać 126p , Tico czy Fiata CC ? P.S jeszcze mam takie pytanie jak w dowodzie rejestracyjnym w polu masa samochodu pisze 0kg i podczas kontroli drogowej dam im te B1 i w tym dowodzie będzie te 0kg wpisane to co mi może zrobić w tym momencie policja ? Szerokości, pozdrawiam Tylko nie wiem jakie auto wybrać 126p , Tico czy Fiata CC ? Raczej wszystkie są za ciężkie. Może zatrzymać dowód i skierować Cię na badania techniczne... a dokładniej na ważenie.. ponadto mogą po prostu sprawdzić masę katalogową i na tej podstawie rozliczać... Fabrycznie prawie żadne auto (nawet maluch) nie mieści się w ramach B1, więc trzeba przerabiać i zmieniać wpisy w dowodzie lub kupować gotowca za chore pieniądze... wybacz ale nie kupiłbym za 5-7tysi auta które jest zupełnie niepraktyczne... tico - 690kg cc - 690-750kg maluch - 600kg ale nie ma co wywalać... Istnieje taki mały samochodzik który zwie się Daihatsu Cuore, w wielu przypadkach to właśnie on jest bazą do przeróbek na kat. B1 . Proszę bardzo, oto kilka przykładów: http://otomoto.pl/daihats...-C13797167.html http://otomoto.pl/daihats...-C13646007.html http://otomoto.pl/daihats...-C14306024.html http://allegro.pl/show_item.php?item=1172308741 http://otomoto.pl/daihats...-C14519575.html maniek954, zgoda... ale jak sam napisałeś - dopiero po przerobieniu spełnia normy B1 stąd wysoka cena... I teraz powiedz mi jaki jest sens wydawania 6-8 tysięcy zł (za prawko na 2 lata i auto na 2 osoby) skoro po 2 latach i tak wyda kolejne 1,5-2tys na kat.B żeby móc jeździć normalnymi samochodami (niezależnie co to będzie, ale można zapakować 4-5 osób i bagaż...) W przypadku A1 przynajmniej po 2 latach i wyrobieniu kat.B zostaje mu możliwość jazdy małymi motorami... Dla mnie po prostu jest to nielogiczny i nieekonomiczny wybór... ale jak ktoś nie ma co z $ robić to nikt mu nie zabroni Masz rację, ale przecież D@M!AN sam napisał że woli B1, stąd mój post wyżej. Napisałem na samym początku - zależy co kto lubi, skoro on woli B1, jego wybór . Według mnie najlepsze rozwiązanie to poczekać te 2 lata i zrobić prawko kat. B . |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |