ďťż

Polaris Outlaw 525

       

Wątki


I m lucky I m here with my someone.



Wiem wiem to nie motor :-) ale cos z motorem ma związane :-) przedstawiam wam moją ukochaną
POLARIS OUTLAW 525 KTM IRS


ostra maszynka ,jak sobie radzi np. z wiekszym raptorem 660/700? ,bo podejrzewam ze mniejszy LTR450 ma raczej z tym polarisem problemy
Powiem ci szczerze ,że siła do masy ma znaczenie !!
Zrywność to ma , jak kiedys magazyny pokazywaly to Polaris Outlaw 525 ma 4s/100km a ,ze nie warzy tyle co Raptor no i oczywiscie jest szerszy i nizszy to mu bardzo pomaga !!
I dales tu na porownanie Ltr-ke , to powiem ,że niejedna Ltr-ka ktora znam potrafi pokonac bez problemow Raptora :-) bo to wszystko nie tylko maszyna ale też kierowca bo co z tego że fura gwizda jak driver piz...a
W solowkach w normalny dzień np.na torze to są trudnosci z raptorami,kawami 700 itp.
Ale na zawodach moc nie ma az takiego znaczenia (znaczy jakies male ma ale nie az tak wazne). Porównanie Raptora do Outlawa to tak jak bym mial porownac Hummera do Wrc :-) raptor to dla tych co lubią jazdy po torach Motocross-owych itp...
a Outlaw dla bardziej tych ktorzy szukają wrażen w rajdach CrossCountry i Enduro :-)
Czytałem kiedys na jakims forum ,ze trudniej ponoc opanowac Polarisa niz wlasnie Raptora 66/70 (ja osobiscie nie widze roznicy ,kwestia przyzwyczajenia :-)
PoZdro...
Oczywiscie ze element kierowcy jest wazny ,na zawodach to juz szeczoglnie.Mi chodzilo o czyste porownanie mocy czy zawieszen maszyn nie uwzgledniajac ze jeden kierowca bedzie lepszy/gorszy Myslalem ze Outlaw jest wlasnie konkurencja pod raptora itp. czyli tak jak napisales na tor itp.
W tym sezonie bylem na jednym cross-country(Unieście polski dakar ) i tam nikt nie startowal zadnym Polarisem


jedyne zawody w jakich startowalem to rundy ppzm i mistrzostw polski
Tu masz dokladny kalendarz na ostatni sezon czyli 08
http://atv-tech.pl.tl/Kalendarz-imprez.htm
Osobiscie znam tylko 2osoby startujace procz mnie na Polarisie Outlawie :-)
(Ogolnie Polarisa bm polecil kazdemu ale jak ma pieniadze i czas ! pieniadze na czesc z U.S.A i czas na przesylke tych czesci ze stanow , bo w Polsce niema dobrego importera czesci do Polarisa , lecz po rozmowach z roznymi ludzmi to doszlismy do wniosku ,ze jak by zmienic tylko tylnie zawieszenie na jakiegos Ohlinsa lub Elke nawet malo spotykanego Fox-a a reszte quada zostawic seryjnego to na pewno by zagoscil nie jeden raz na podium MP !
Niestety ja mam tylko przednie amortyzatory zmienione a tyl nadal mam serie co daje straszny komfort jazdy na pełnym gazie )
Co do porownania quadow to tez bym powiedzial ze nie powinno się boo np.Kawasaki 700 2k ma skrzynie Automatyczną wiec na zawodach jest to troche nie fair, bo ty wrzucisz przez przypadek chocby zły bieg i masz lekka lipe a u niego niema takich problemo (co prawda automat ma swoje plusy i minusy)
No z tym automatem to wiadomo ,ale KFX jest ogolnie za duzy i za ciezki na tor MX do rywalizacjii z YFZ450 czy LTR450 choc mocowo dalby rade w cross-country startowalo pare,jak dla mnie on w ogole jest takim quadem troche do wszystkiego i do niczego bo to lasu na jakas przeprawe tez tym nie pojedziesz bo brak napedu,blokad mostow itp.Zostaje szybka jazda po lesnych duktach szutrze itp
Moze ktos jeszcze skomentuje moją maszynke ??
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rejestracja.pev.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.