ďťż
WÄ tki
|
I m lucky I m here with my someone.W polskich miastach podczas zimy śnieg na drogachleży średnio 3-5 dni, a resztę woda, woda, błoto śniegowe. Hamowanie na mokrym ze 100 km/h (tutaj fragment Auto Świata) Na letnich staniesz po 46,3 metrach. Na najlepszych w tej konkurencji zimówkach (Continental WinterConti TS810) 5,5m dalej. Fakt, to niewiele. Nawet, jeśli przechodzącej przez ulicę matce z wózkiem ten wózek na swojej masce zabierzesz, to raptem kilka kroków dalej go oddasz. Phi. Gorzej, gdy masz auto obute w Sportivy W55 – wtedy z tym wózkiem jeszcze 7,6m dalej śmigniesz. A to już przesada! Letnia rządzi! Wszak w miastach najbardziej mokre drogi są właśnie zimą! Inny cytat: Jeśli ktoś wam wmawia, że auto na oponach zimowych jest bezpieczniejsze podczas jazdy w czasie deszczu, nie wierzcie. Nie jest prawdą także to, że na oponach zimowych przy - 7 stopniach C łatwiej zahamujemy na suchym asfalcie. link do źródła: http://www.auto-swiat.pl/...p?Artykul=19208 INFORMACJA DAL WSZYSTKICH CHCACYCH JEZDZIC OSZCZEDNIEJ :hurra:Szanowny Czytelniku Zapraszamy na Prezentacje Fundamentem naszego prostego i lukratywnego biznesu jest produkt, który przyczynia się do oszczędności paliwa między 7 do 14% i więcej. Nie dynerwuja cie Ceny Paliw jezeli tak to zmien cos Produkt nasz jest już od wielu lat i zmniejsza emisje środków toksycznych w spalinach do 70% . Zapraszam na następną prezentacje online. Prezentacje odbywają się w każde poniedziałki, środy i w niedziele o godzinie 20:00. Dostęp do prezentacji on-line umożliwia następujący link: http://konferencja.razemznami.eu Z Pozdrowienami Krzysztof Subkowski Kontakt przez meila lub telefon 032 2685364 Skype telimena777 mój sklep http://www.bajerkrzys.bo.pl/ pozdrawiam Ja robię umiarkowane trasy, czasami nocami po 300km. Uważam, że zimówki to podstawa do jazdy na lodzie i śniegu. W deszczu wiadomo gorzej się spisują, ale nie zapominajmy, że ogniwem które jest odpowiedzialne za bezpieczną jazdę jest zawsze kierowca. Opony to kolejny dodatek, który może pomóc. Dokładnie to co mówi Michał. W większości nie opony decydują o tym jak zachowa sie auto To kierowca musi umieć opanować auto z wypadania np. z zakretu na sliskiej nawierzchni Nie można hamować podczas wpadania w poslizg Ja robię umiarkowane trasy, czasami nocami po 300km. Uważam, że zimówki to podstawa do jazdy na lodzie i śniegu. W deszczu wiadomo gorzej się spisują, ale nie zapominajmy, że ogniwem które jest odpowiedzialne za bezpieczną jazdę jest zawsze kierowca. Opony to kolejny dodatek, który może pomóc. ### "Coraz mniej kierowców jednak uzywa zimówki, tu najnowsze dane TNS OBOP: Ponad połowa polskich kierowców przynajmniej raz w ciągu ostatniego roku dokonała zmiany opon z zimowych na letnie lub odwrotnie. Znacznie częściej niż w pozostałych grupach opony zmieniają właściciele aut w wieku 6-9 lat (66 proc). Dla porównania, zmianę opon deklaruje 51 proc. posiadaczy aut najnowszych, w wieku do 2 lat." link bezpośredni: http://www.motofakty.pl/a...iaja_opony.html Dalej, że opona zimowa zima przydaje się 3 - 5 dni - bo tyle średnio w zimie na polskich drogach leży biały śnieg (takie są dane statystyczne). Badania przeprowadzone przez "Auto Świat" wyraźnie pokazały, że zimówki są gorsze na suchej, a szczególnie mokrej nawierzchni (a na lód to żadna nie jest dobra), to jaki jest sens wymieniać na te 5 dni, a w pozostałe 150 -160 dni zimy stwarzać zagrożenie dla siebie i innych. W USA już to przerabiali i nie ma tzw. opon zimowych, w północnej części USA i Kanadzie używają prawdziwych zimówek (z kolcami, z tych naszych zimówek śmieją się do rozpuku)) ale tam uzasadnia to klimat. Myślę, że to i u nas się w końcu zmieni... A ja praktycznie mieszkam w górach i powiem wam, że u mnie nie ma szans na bezpieczną jazdę bez opon zimowych . Znacznie częściej niż w pozostałych grupach opony zmieniają właściciele aut w wieku 6-9 lat (66 proc). To już można wtedy prowadzić ? Więc na co byłaby idea opon zimowych? Ja nie zmnieniam opon na zimowe jezdze na letnich |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |