ďťż

Mercedes Actros MP II

       

Wątki


I m lucky I m here with my someone.

Z końcem roku 2002 pierwsza generacja Actrosa przeszła modernizację po której samochód spod znaku gwiazdy dostał oznaczenie Mercedes Actros MPII.
Wszystkie wadliwe podzespoły pierwszej generacji zostały dopracowane z Niemiecką dokładnością.
Modernizacja objęła też design zewnętrzny samochodu. Za pierwszym spojrzeniem w oczy rzucają się nam zmienione światła przednie oraz kształt grilla samochodu.
Actros nadal jest napędzany silnikami OM501.
W drugiej generacji Mercedes postawił na silniki widlaste. Są to 12 litrowe "szóstki" o mocach:
320,360,408,435 oraz 456 koni mechanicznych, oraz widlaste "ósemki" o mocach: 503, 537 oraz potężnej 578KM.
Na zamówienie Mercedes montuje zautomatyzowaną skrzynię Telligent, a standard to manualne skrzynie szesnastobiegowe.
Oferowane kabiny to:
- dzienna
- wydłużona
oraz wydłużona i podwyższona.
Najbardziej komfortową kabiną jest kabina MEGASPACE która jest najczęściej wybierana przez przewoźników świadczących usługi w transporcie międzynarodowym.

Mercedes Actros MPII 1846 - "Heibo"


(c) Tekst i zdjęcia Wojtek Judkowiak w oparciu o informacje z katalogu Ciężarówki Świata '05


Zdecydowanie bardziej mi się podoba niż MP I.

Pozdrawiam !!
BAJO !!
Maszynka palce lizać Śmigane oczywiście nim było, tylko brak seryjnej lodówki doskwiera...
Piękne auto


Merol może być
Nowa wersja ACTROSa różni się tylko grillem i kilkoma dodatkami. Nie wiem po co takie zmiany. Mogli trochę bardziej zaszaleć.
Patryk - nie opowiadaj takich rzeczy - kup TRAILERa na kwiecień i sobie przeczytaj co zmienili... .
Czytałem. Nie martw się. Wiem że zmienionych jest ponad 30 detali. Choć i tak przeciętna osoba tego nie zauważy. Pisząc że mogli bardziej zaszaleć miałem na myśli większy postęp w DESINGie ciągnika ale i tak jest OK.
No tak, ale główną zmianą o której nie wspomniałeś rzucając słowa o designie są nowe jednostki napędowe - mimo iż to cały czas OM501 i 502 to mają inne moce, skrzynia automatyczna w standardzie, itd itp.
DLA ZAINTERESOWANYCH

Nowy ACTROS będzie posidał nadal te same jednostki napędowe.

OM 501 LA
OM 502 LA

Sześcio- i ośmiocylindrowe silniki będą dysponować mocą od 320 KM do 476 KM.

Natomiast w jednostce V8 będą montowane silniki o mocy od 510 KM do 595 KM.

Wszystko będzie obsługiwała w pełni zautomatyzowana skrzynia biegów POWERSHIFT 2.

Pozdrawiam
(c) TRAILER MAGAZIN



W Actrosach MPII z tego co słyszałem komfort jest na wysokim poziomie. Raz miałem okazje się przejechać i powiem, że miło mnie zaskoczył. Natomiast co do spalania, mocy to nic nie mogę powiedzieć, gdyż nie miałem okazji jeździć po górach itp. terenach
























MPII jest moim marzeniem
____
Kilka moich zdjęć:


Coś ode mnie, Actrosy MP II w bardzo ciekawej konfigracji 4141



I jeszcze 1844 z Girteki

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rejestracja.pev.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.