ďťż
WÄ tki
|
I m lucky I m here with my someone.WitamSzperam po sieci i nie moge ujrzec na oczy podstawowych informacji na temat eksploatacji i napraw tego autka. Jest albo ma ktos mauala ? Ostatnio mam problem tego typy : odpalaja auto nie swieci sie zarowka od swiec - po odpaleniu sie zaswieca - wczesniej mialem na odwrot. Ma moze ktos jakas teorie co to moze byc i jak temu zapobiec? Z gory dziekuje za wypowiedz Pozdrawiam Masz spalona jedna swiece. Jak bede mial wiecej czasu dzis to moze napisze cos wiecej jesli potrzebujesz. Masz przepaloną święcę - normalny objaw w MB. Po pewnym czasie możesz mieć problem z rozruchem, więc radziłbym pomyśleć o wymianie niedługo Jak najszybciej wymień swiecę. Jak napisał niems później mogą pojawić się problemy z odpaleniem samochodu. Pozdrawiam !! BAJO !! juz te objamy o ktorych piszecie wystepuja wiec zrobie to jak najszybciej. i pytanko odnoscnie samej wymiany bo widac utrudnienia z wyniama tych ostatnich - trzeba odkrecac kolektor do ich wymiany czy sa jakies specjalane kluczyki ? a moze jechac do machera i zrobie to szybciej i czasowo taniej ? i jakie polecacie swiece najbardziej przyjazne temu silnikowi? Pozdrawiam Możesz rozwalić sobie kompletnie jednostkę napędową więc zrób to od razu. Od razu mówię też że to nie będzie łatwe. W Sprinterach mamy bardzo kruche i łatwo zginalne/łamiące się świecie co skutuje przy nieostrożnym wykręcaniu ułamaniem główki a gdy już to zrobiomy mamy samochód na tydzień, półtora w naprawie - żeby wyjąć ukręconą świecę trzeba rozebrać do ostatniej śruby CAŁY ale to absolutnie cały silnik. Wiem bo była to jedyna usterka w naszej 316-stce, nieostrożny mochanik ukręcił główkę od świecy i samochód stał prawie 2tyg. w serwisie u Mercedesa :> Pozdrawiam i polecam autoryzowaną stację naprawczą i to jak najszybciej [ Dodano: 2008-02-09, 00:28 ] Tak jak napisał Wojtek. Najlepiej autoryzowany serwis Mercedes'a i oryginalne świece. Pozdrawiam !! BAJO !! Wszystko powrocilo do normy jesli chodzi o swiecaca sie zarowke na desce- Nurtuje mnie jeszcze jedno ogolnie autko pali o niebo lepiej po wymianie swiec - lecz po dluzszym postoju i temp ok 0 stC musze go odpalac z noga na gazie bo inaczej nie odpali Stan silnika to 280tys wloskich, a jak na ten silnik to jechalem nim 120-130 srednio zaladowany. Mial ktos taki problem - a czy moze to motor juz powoli kleka i trzeba go zreanimowac?? z Gory dzieki uwagi i sugestie pozdrawiam Nie spotkałem się z czymś takim?! Jakieś świece wsadziłeś??? Ten silnik powinien przejechać przynajmniej 500tys. bez większych napraw więc nie ma opcji reanimacji- no chyba że słyszysz że te 280 to ma na jedno koło i jest zarżnięty. Swiece NGK - macher mowil ze kompresja moze byc slaba - ale silnik zwawo moim zdaniem jezdzi jak na ta moc i nie kopci tak jak niektore D . Z teorii to albo pierscienie albo walek rozrzadu sie wychulal. Co do przebiegu to stan wyglada na rzeczywisty zwarzywszy na wyglad wewnetrzny i stan techniczny innych pozdespolow. Jesli znajde na drodze taki model to zobacze jak to sie ma na przyspieszeniu . Jesli jest nagrzany pali na dotyk - nawet po 3-4 godz postoju. Witam Wszystkich. Mam pytanie : posiadam mercedesa sprintera 211CDI 2001rok i przy przekręceniu kluczyka zapala się kontrolka od świec żarowych po poczekaniu chwile gasnie kontrolka tych świec, następnie odpalam autko i po chwili znów zapala się kontrola od świec żarowych gdzie znów po kilkudziesiędciu sekundach gaśnie. W zwiazku z tym czy to jest prawidłowo, czy coś jest nie tak ze świecami. Pytam sie dlatego, że dotychczas mało miałem doczynienia z tego typu samochodami i dopiero się zaczynam uczyc a to forum dużo pomaga. Za porade duże dzięki. robi4444, to nie jest prawidlowe, masz spalona/spalone swiece zarowe. Ja w moim dostawczaku 210D tez Tak jak napisał AutoElegance I nawet nie chcialo Ci sie, rob4444 przeczytac chyba tematu od poczatku, bo takie objawy inni tez mieli. AutoElegance.pl : No nie całkiem podawali te same obiawy ale nie będę się sprzeczał tak czy siak świece i tak miałem wymienić choć wolałem sie upewnić. Duże dzięki za pomoc. To w mojej opcji wyzej wymienionej - dalej myslicie ze to swiece?? Oraz ten silnik?? Jezdzi moze ktos na forum 2,3 D Tak jak pisalem motor nie wskazuje zeby sie konczyl -no chyba ze takie oznaki sa niewidoczne? Pozdrawiam A filtry? Sprawdzałeś wszystko? grzes_fm, mam autko z takim motorem.nie smiga co prawda 120-130 bo jest to 308 i najprawdopodobniej mam wolniejsze przelozenie na moscie. w tej chwili dobiega go 1000000 i raz nial zmieniana uszczelke pod glowica. pozatym jest ok oprocz tarcz klockow olejow i filtrow prakyucznie bezopslugowy. niestety czasem sie cos jeszcze zdarzy. Wszystko ma swoją żywotność. Tak więc sprawdź te świece. Pozdrawiam !! BAJO !! Witam wszystkich. Wybaczcie jesli piszę w złym miejscu ale jestem nowy na forum. Mam pytanie , otóż mam Sprintera 308D i przy prędkości około105 km/h coś zaczyna niemiłosiernie wyć. może ktoś ma/miał podobny problem? Sprecyzuj bardziej skąd dochodzi hałas.. z kół, z silnika ? Hm. Cięzko powiedziec. chyba raczej silnik . Hałas znika po puszczeniu na luz. W takim razie według mnie huczy Ci podpora wału napędowego. Najlepiej weź kogoś na pakę i niech słucha czy hałas dochodzi spod auta . Jak mnie ktoś nie opiepszy za paplanie ...., to tu, to tam Jeśdziłem już kilkoma MB Sprinter 2,3D i z tym wyciem od silnika, to jest tak ze jak się chce pogonić silnik, to dzieje się tak jakby zimny olej robił szum w całym silniku. Do dziś niewiem co to takiego, na ciepłym, rozgrzanym silniku, raczej brak jest takich objawów, - do takich dziwnych niezidentyfikowanych objawów jest walacy drążek zmiany biegówprzy zapalaniu, czy da się to zlikwidoać w 2,3D? za kazdym razem jak biore pasażera, a już dwóch na pewno, musze ostrzegać przed gałką zmiany biegów, nie jeden przez to okulał jetem tutaj nowy i troszkę się przylepie do tematu ,mianowicie mam 308D z silnikiem 2,3d i mam wyciek przy chłodniczce oleju ,zamówiłem simeringi ,moje pytanko na co trzeba zwrócić uwagę przy wymianie ? jak to wymienić żeby coś nie zepsuć ,z góry dziękuje za wszelkie porady |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |