ďťż
WÄ tki
|
I m lucky I m here with my someone.http://www.autokrata.pl/l...xus_i_infiniti/2008 lexus sc 430 pebble beach edition Lexus przyszedł długi sposób od jego narodzin dwunastu krótkie lata temu. To zarobiło rozpoznanie jako jedna z uszanowany marek w motoryzacyjnym przemyśle, osiedlając jako pierwszy znak dla satysfakcji klienta, solidności i jakości i ustawiając nowe standardy z każdym modelem, który to buduje. W przeszłym roku Lexus wprowadził dwa nowe samochody, zupełnie zmienioną konstrukcję LS430 luksus lektykę i wszystko nową IS300 Kompakt Sporty Lektykę. Teraz oni wypuszczają trzeci nowy produkt w tylko ośmiu miesiącach, pierwszym kiedykolwiek Lexus Zamiennego. To nie jest na pewno żaden zwykły kabriolet. To ma w pełni automatycznego wciąganego hardtop z sttylizowanie, który obraca się zdąża dokądkolwiek to idzie. Pakując 300 koń mechaniczny V8 silnika, który jest łączony do 5 - przyspiesz elektronicznie skontrolowaną automatyczną transmisję, ten samochód cicho świśnie od 0 do 60 w płonięciu 5.9 sekund i utrzymują się dobrze pójście do jego elektronicznie ograniczonej szybkości najlepszej 156 mph. Szczyt w górze albo przewyższ na dół, ten samochód dostaje, że ty jesteś zauważony. Zatrzymaj się dla światła i stań się świadomy ludzi w innym eyeing samochodów ty. Jeśli światło tylko obróciło się czerwony, masz dużo czasu, by aktywować się szczyt - w dół witka i nakładać pokaz. Jeśli światło powinno obrócić się zielony w tym mniej niż 25 sekundy bierze, by uzupełnić szczyt - w dół cykl, nie martw się, nikt nie zauważy, że światło zmieniło się, aż ty jesteś gotowy, by pójść. Zatrzymałem się do przejścia dla pieszych szkoły średnia jako szkoła pozwalała i słyszała niewątpliwemu dźwiękowi o językach tuzina równocześnie uderzających ziemię. Tak, zdecydowałem się, kiedy zostałem zatrzymany, położyć dobre poparcie, w którym czas usłyszałem innemu tuzinowi o wymęczony kropli języków. Kiedy pociągnąłem do miejscowego parkingu kursu golfa, spowodowałem korek uliczny wozu golfa mini z graczami w golfa wykrzykującymi pytania do mnie. "Jakie jest to?", "Jak dużo?", "Jest, że nowy Lexus SC?", " To jest już dostępny?" Dla że ostatnie pytanie, musiałem odpowiedzieć "tak i żaden". Widzisz, że, SC430 uderzył salony wystawowe na marcu 15, 2001 i plany produkcyjne domaga się 12,000 części przez pierwszy rok, ale począwszy od tego pisma, oni już mieli przez 9,500 rozkazów wewnętrzny, które znaczy, że, jeśli teraz zamawiasz, ty prawdopodobnie przyzwyczajony widzisz twoją nową dumę i cieszysz się dla co najmniej dziewięciu albo dziesięć miesięcy. Zostałem powiedziany jednakże, że jacyś ludzie, którzy już umieścili rozkazy, sprzedaje ich pozycję w linii na Ebay To jest wspaniały czas, by być żywy, nieprawdaż? Ten samochód wydziela jakość od napiętych pasowanych na ciało paneli do nadmiernego użycia skóry i lasu. Są dużo dotknięć, które są zaprojektowane, by zrobić wyhodowanych ludzi i kobiety ślinią, takie jak drewniane panele ziarna te cicho ślizgać się otwarty albo zamknięty ponad wydaj dźwięk system i opcjonalny system nawigacji w dotknięciu guzika, albo luksusowy czuje się lasu i kierownicy skórzanej w twoich rękach. Są dużo małych szczegółów takie jak skóry związuje to pstryknięcie na miejscu, by trzymać pasy od łopotania w wietrze kiedy oni nie są w użyciu. Wtedy jest wydawać dźwięk system. SC430 przychodzi standard z delikatny Mark Levinson Audio Systemem. Jeśli myślisz, że Bose albo system Nakamichi jest tak dobry jak to dostaje się (i zrobiłem), wtedy nie usłyszałeś Mark Levinson systemu. Jeśli nie wiesz, kto Mark Levinson jest, ty nie jesteś sam. On jest facetem, który jest projektantem i instaluje wydać dźwięk systemy w domach bogatego i sławnego. Średni koszt jednego z jego systemów unosi się dookoła $100,000.00. Lexus powiedział mi, że on zgodził się pracować z nimi, ponieważ ich samochody były spokojne wystarczająco, by spotkać jego wymagające standardy. Dźwięk jest tak rzeczowy i jasny, to przeciwstawia się opisowi. Tylko będziesz musiał usłyszeć to dla siebie. Dla ciebie audiophiles, który rozumie te rzeczy, wzmacniacz jest kanałem 7 240 watu (ciągła średnia władza z wszystkimi kanałami skierowanymi, o 0.01 % THD; 20 -20,000 Hz). Są 9 mówców zawierających: dwa .75 - w. czysty tweeters tytanu ulokował się w podstawie filarów przedniej szyby, 2.5 dwa-w. środkowy - wysoki poziom - zasięg mówcy w drzwiach, dwóch 6x9-w. midwoofers też w drzwiach, 4 dwa - w. środkowy - wysoki poziom - zasięg mówcy w wznosić panelach ćwiartki i 8 jednym - w. niska częstość głośnik. Jest też kawałek 24 floating-point procesor DSP i najlepszy -/ szczyt - w dół equalization, który nadrabia wyższy zewnętrzna stronę hałas kiedy szczyt jest na dół. To nawet zawiera singiel - nakarmić 6 - dysk CD zmniennik dobrze w głowie. Tylko wyżyw się CD do szczeliny jednej jednocześnie. Ok, pozwolił mi zatrzymać się z radiem zanim gubię każdego. Czy powiedziałem radio? Przepraszam , SOUND SYSTEM. Do jakichś ludzi, wołając temu systemowi radio jest bluźnierczy. Układ pasażera dla SC430 jest zawołany 2 + 2, ale sądząc przez co wewnętrzne spojrzenia jak, nie myślę, że oni mieli 2 + 2 "ludzi" w umyśle. Być może 2 ludzi plus 2 pudli, albo 2 ludzi plus 2 torb golfa. Mógłbyś być w stanie się, by odzyskać 2 dzieci tam, ale, jeśli oni będą duzi wystarczająco, by nie mieć ich pieluszek, oni prawdopodobnie będą skarżyli się, gdy nowość ściera się. Jeśli potrzebujesz nosić więcej niż 2 ludzi, zostawiają to jedno w garażu i używają SUV. Wznosić siedzenie z powrotem ( używam okres "siedzenia" luźno) jest prawie pionowy, więc jakiś cyrkowy akrobata, który usiłuje usiąść nie będzie szczęśliwego obozowicza. Dlaczego Lexus przeszkodził odłożyć poduszki siedzenia i pasy tam? Widocznie, tempa ubezpieczenia są mniej dla 2 + 2 wtedy oni są dla prawdziwy 2 seater. Ponieważ oczekiwałbyś, siedzenia (przód) są bardzo wygodny z dobrym poparciem, ale oni nie leżą bardzo daleko. Faktycznie , najwygodniejsza napędowa pozycja dla mnie miała leżeć kierowcy usiądą tak daleko w tyle jak to poszłoby. Oprócz tego, to jest relaksujący samochód, by usiąść w domu i jadą. Widzialność jest doskonała wszystko dookoła z szczytem w górze albo na dół i wszystkie kontrole i pokazuje być zdrowy jest umieszczony i łatwe w użyciu. Układ pasażera dla SC430 jest zawołany 2 + 2, ale sądząc przez co wewnętrzne spojrzenia jak, nie myślę, że oni mieli 2 + 2 "ludzi" w umyśle. Być może 2 ludzi plus 2 pudli, albo 2 ludzi plus 2 torb golfa. Mógłbyś być w stanie się, by odzyskać 2 dzieci tam, ale, jeśli oni będą duzi wystarczająco, by nie mieć ich pieluszek, oni prawdopodobnie będą skarżyli się, gdy nowość ściera się. Jeśli potrzebujesz nosić więcej niż 2 ludzi, zostawiają to jedno w garażu i używają SUV. Wznosić siedzenie z powrotem ( używam okres "siedzenia" luźno) jest prawie pionowy, więc jakiś cyrkowy akrobata, który usiłuje usiąść nie będzie szczęśliwego obozowicza. Dlaczego Lexus przeszkodził odłożyć poduszki siedzenia i pasy tam? Widocznie, tempa ubezpieczenia są mniej dla 2 + 2 wtedy oni są dla prawdziwy 2 seater. Ponieważ oczekiwałbyś, siedzenia (przód) są bardzo wygodny z dobrym poparciem, ale oni nie leżą bardzo daleko. Faktycznie , najwygodniejsza napędowa pozycja dla mnie miała leżeć kierowcy usiądą tak daleko w tyle jak to poszłoby. Oprócz tego, to jest relaksujący samochód, by usiąść w domu i jadą. Widzialność jest doskonała wszystko dookoła z szczytem w górze albo na dół i wszystkie kontrole i pokazuje być zdrowy jest umieszczony i łatwe w użyciu. Wnętrze ma pewną liczbę interesowania cech, które wychodzą na jaw kiedy otwierasz drzwi... dosłownie. Mówię o logu Lexus na płycie kroku drzwi, która oświetla, by powitać ciebie. Osadzony za kołem, zaważasz obszerną przestrzeń skóry i lasu, który otacza ciebie. Kierownica i gałka przesunięcia kontynuują drewniany temat udający się do ciepłego i bogatego spoglądającego kokpitu. Prawdziwy drewniany stan przychodzi w dwóch smakach zależących od koloru wnętrza. Oko biel (Ecru) wewnętrzne Ptak cech Klon kiedy Czarny i wnętrza Opalenizny Siodła używają Burled Orzecha włoskiego. Lexus mówi mi, że dużo smaku, ponieważ to wnętrze zostało powdychane przez domy i jachty znalazły na Rivierze Francuzów. Przykład tego jest las wprawia płyciny to ślizganie się zamknięte ponad wydawać dźwięk system i opcjonalny system nawigacji w dotknięciu guzika. Jedno rozczarowanie dla mnie było nieobecnością electro znaku towarowego Lexus luminującego grona instrumentu za więcej tradycyjną czarną twarzą mierzy z białymi numerami i czerwonymi wskazówkami. Lexus - związek ( wersja Lexus OnStar GM) nie była też dostępna dla 2002 SC430 ale mogła ukazać się przyszły rok. 430 SC został zaprojektowany z ziemi w górze, by być zamiennym więc możesz być pewny, że to pozostanie stały i będzie grzechotało - wolny przez lata, czy szczyt jest na nogach albo na dół. Kierowanie tego samochodu dookoła miasta na rozmaitości dróg przekonało mnie, że inżynierowie Lexus zrobili ich prace dobrze. Ten samochód może być najspokojniejszym samochodem, który kiedykolwiek jechałem z dopełniać. Nie było faktycznie żadnego hałasu wiatru właściwego, aż 100 mph i cennego małego drogowego hałasu wbrew faktowi, że chodnik był konkretny i przekomarzał się w miejscach. Tak dobry jak ten samochód jest z szczytem, prawdziwe zaskoczenie przychodzi kiedy położyłeś szczyt. Lexus poświęcił znaczną ilość czasu kształtującego strumień wiatru, by faktycznie wyeliminować szturchanie wiatru w kokpicie. Na drodze z szczytem na dół, mógłbyś właciwie kontynuować rozmowę w normalnym głosie, chociaż mogłeś płynąć wzdłuż w ponad 70 mph. Uczucie jest nierzeczywiste dla kogoś, kto kiedykolwiek jechał w zwykłym kabriolecie. Faktycznie , jedyne irytujące hałasy, które dostajesz z szczytem są od tych pesky ryb rodzaju Coregonidae 18, które nalegają na podzielanie drogi z ty. Obsługiwanie było gładkie i wyrafinować. Obojętnie jak podrzuciłem to, nie mogłem dostać tego samochodu, by zgubić jego spokój. Sterowanie statkiem było dokładne z rozsądnie dobry czuć się i nie mieć tej tu podwyższonej jakości poprzednich modeli Lexus. Skręcanie było płaskie i przewidywalne z doskonałym systemem kontroli stabilności stającym bezczynnie, by ochronić ciebie od się. Jazda była giętka i spokojna, ale jakieś drogowe nieregularności zostały zostały przetransmitować przez nieokreślony - niski profil (dla luksusowego samochodu) 18" opony, więc, jeśli wybrałeś sztywniejsze Bieg Płaskie opony. Nadal, jazda była dużo lepiej niż oczekiwałbym z oponami występu. ęęłęóAs z większość modeli Lexus, silnik jest silnym cichym typem. W bezczynnym, to jest prawie całkowicie ciche. Nie możesz nawet usłyszeć osoby startującej kiedy kręcisz korbą to. Wiesz, że to biegnie, ponieważ ostrzegane światła wychodzą i oddalać się igły tach od zera. Pełną szybkością , silnik zabrzmiał słodki, ale to wydawało się jak słyszałeś to przez earmuffs. Podłoga gaz i ty jesteście potraktowani do pośpiechu władzy, która przyniesie ciebie do 60 mph w 5.9 sekundach z prawie niedostrzegalnymi przesunięciami od pięciu - przyspieszać transmisję automatyczną. Transmisja nie ma E - przesunięcia, ręczna cecha przesunięcia znalazła w IS300. Powód, że Lexus dał był, że oni chcieli mieć ULEV (Nieokreślony Pojazd małej emisji) będący zaliczony dla tego samochodu i to nie było możliwe z ręcznym trybem przesunięcia. Naturalnie, kiedy masz samochód z wciąganym hardtop, przestrzeń kadłuba cierpi kiedy szczyt jest na dół i SC430 nie jest żadnym wyjątkiem. To jest specjalnie prawdziwe, jeśli decydujesz się nie dostać bieg płaskich opon i jest trzymał się mienia zapasowej opony zająć się z. Może być pokój na którejkolwiek stronie oszczędzić dla kilka luźnych piłek golfa, ale nie dużo jeszcze. Jeśli wybierasz run bieg - mieszkania, zapasowy jest minięty, który zostawia pokój dla torby golfa z szczytem na dół. Chociaż wieko kadłuba otwiera się z przodu żeby, by połknąć szczyt, kiedy tylko chcesz uzyskać dostęp do kadłub dla przechowywania składowanie, to otwiera się normalnie od stawać dęba. Miły kawałek inżynierii, specjalnie rozważając fakt, że Lexus zawsze czynniki w ich świat - klasa reputacji dla solidności. Czy SC430 jest zabawką tylko bogatej osoby? Być może . Ale, jeśli masz rodzaj jednorazowego dochodu, który może położyć ciebie w samochodzie jak to i już masz praktyczniejszy pojazd w garażu, śmiało. To jest rzecz, że sny są zrobione i ostatecznie, nie zasługujesz na tego? Oczywiście , jeśli nie możesz pozwolić sobie, obraz tego zrobi miły dodatek do tego oświetlonego plakatu garażu napełnionego z egzotycznymi samochodami z nagłówkiem, że czytania... Bardzo fajne auto Ciekawe jak przyjmie się na rynku Polski no ale w cior osob jak to bedzie jechac bedzie sie ogladalo tez chce takiego bardzo fajne auto widzialem juz go w polsce stal nowy w salonie poszlismy se do salonu i se siadlismy w nim ciekawe autko pewnie siedzenia lepsze niz u nas w domach naprawdę ładne, ulepszona toyota to jest to. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |