ďťż
WÄ tki
|
I m lucky I m here with my someone.Miałem nie pokazywać.. ale :mrgreen:Wiec tak rx skończony wiec trzeba znaleść zajęcie na długie jesienne wieczory... roboty będzie b. dużo, wiec bedzie co robić Model fujimi 1:24 oczywiście. Plany? będzie coś pod drift, wnetrze bez kanapy, ale druga część bedzie normalna... cos na wzór jdm'ów z jtuned.com Kolor kasty jest jeszcze nie wybrany.. pozyjemy zobaczymy. Tu zaczołem dłubać silnik... żeby potem zrobić coś takiego... :mrgreen: blok skończony na jakies 80%... teraz rozpoczynam prace nad komorą z która bedzie sporo roboty i btw. jeśli ktoś ma jakieś foty komór nawet nie koniecznie od integry to bede wdzięczny za pomoc enjoy Wyślij mi swojego maila na PW to podeślę te foty komór które nawinęły się przy okazji zbierania dokumentacji do mojej ITR'ki. Jeśli zamierzasz ją obniżać (seryjna stoi dość wysoko) to czeka Cię dużo przeklinania z drugiej strony masz już na forum gotową fotorelację z tego procesu Sporo zdjęć mam z Tąd no fajny projekt... model naprawde taniejak na swoją cene Jeśli zamierzasz ją obniżać (seryjna stoi dość wysoko) to czeka Cię dużo przeklinania Mam już to za soba nie wiem czy robilismy tak samo, bo ja skróciłem bolce od amorów Ja ciąłem amorki (ok 3mm): i potem tulejki metalowe w dolne wachacze: Tu jest mój WIP Brak mi czasu na skończenie instalacji świateł Coś pod drift... hmm... przemilczę Zobaczymy co z tego wyjdzie. A poza tym mam pytanie: Skąd wziąłeś pokrywę zaworów do VTEC-a? Coś pod drift... hmm... przemilczę Wiem wieem, naped nie ten. Napisałem tak ze względu na wnetrze które bedzie pozbawione kanapy i bdzie 1 kubełek. wiec niech kazdy nazywa to jak chce. TURRRRRRRRRBOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! Turbo mi sie nei podoba...i o ile sie nie myle jest zle podłaczone.... Uwierz mi, że jak dasz chłodnice, to będzie OK. Turbo mi sie nei podoba...i o ile sie nie myle jest zle podłaczone.... Narazie jest podłączone źle, ale włozone jest tak jak nalezy jedna cześć z kolektora wydechowego druga do IC a z turbiny 'wychodzi' filtr a z cylindra bedzie szła rura do ic. Ja z krytyką TURBO poczekam aż będzie skończone mam nadzieję że nie na darmo tworzyłem w FAQ poradę Podowzie, zrobiłem nowy tunel i cały układ. Pomalowalem i pobrudziłem, i koncówkę też xD i.. Kasta na felgach Wnetrze stało się uboższe w kanape ) i ktoś zajumał głośniki... No no aż mi się nie chcę wierzyć, że to sam robisz Ale naprawde fajnie Ci idzie no patrz u nas nawet głośniki ukradną model świetny, wash też ale według mnie za mało rdzawych akcentów. Fele też fajne, endżin również. Gratki Na podwoziu za dużo srebra Urodzinowy up dejt :wink: Silnik jeszcze ciepły... zdąrzyłem go wyłączyć po próbnym odpalaniu :mrgreen: Wnętrze tez juz teoretycznie skonczone, może jeszcze dłubne klatkę inside Jak cos to pytać bede się starał odpowiedzieć. enjoy kozacko a mozesz pokazac TURBO z bliska? Jest to co brakowało m_m w Hondzie czyli- napis V-TEC No brawo Sky Honda naprawde ładna a te wnętrze is ilnik - MIODZIO mioooooooooooooooooooooooooooooooooodnie Nie no majster, jak na zupełny handmade to 1 klasa Rozpórke bym poprawił bo za gruby drucik jest, albo zbyt zaokrąglony jak na zupełny handmade to 1 klasa tylko filtr i cześć bloku silnika jest z innego modelu i oczywiście pokrywa zaworów.. reszta handmade Nie widze by tu było turbo zbyt dziwny kolektor...A silnik profecha <ok> bo turbo nie ma bo turbo nie ma Model wypas.. super silnik suuuper - tyle tu mogę powiedzieć... Aktualny wygląd Integry... lakier jeszcze bez klaru itp. Leży tak od tygodnia bo nie mam czasu i czekam na paczkę z farbą... w między czasie zrobiłem nowe opony. I tu wystapił problem... bo krzywo stoi... po jednej stronie prześwit jest mniejszy a po drugiej większy... nie wiem czego jest wina bo felgi są takie same opony też oraz obniozony jest równo na każdej osi. A czy po obniżeniu przypadkiem Ci się geometria nie zwaliła ?? Ja u siebie zauważyłem że po obniżeniu kąt amorków się lekko zmienił w stos do orginału, są bardziej pochylone. Inna opcja - lużne "ośki" - u siebie przykleiłem dystanse do trzpieni w pozycji możliwie najbardziej ściśniętej. Póki były lużne to koła się "telepały" PS. przez tak nisko profilowe opony koła nikną w nadkolach - wydają się dużo za małe. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |