ďťż
WÄ tki
|
I m lucky I m here with my someone.Co sądzicie o Civiczku V Gen'ie? Produkowany w latach 1991-1995. Oferowane silniki 1.3 - 1.6 (75KM - 160KM) SOHC-VTEC oraz VTEC-E. Zużycie paliwa około 7.5l\100km. Wyposażenie: ABS, AirBag, Szyberdach, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Lakier metalik. Ciekawostka: Trzydrzwiowy Civic z silnikiem VTEC Economy wygrał w konkursie ADAC "EcoTour of Europe 1994" z wynikiem spalania 4,97 l/100km. W 1992 roku wchodzi do produkcji dwumiejscowy, 160 konny CRX.Ja jestem fanem tylko i wyłącznie V Gen'a w wersji Hatchback . Jeśli macie coś do dodania to śmiało . 7.5l\100km myślę, że przy ostrej jeździe pali więcej więc tak... sama buda mi się podoba jest oki ale... jeśli chodzi o silnik teraz może być ciężko... przeważnie bd zajechane... no, ale można spotkać pewnie jakieś w świetnym stanie za sporą kasę bez jakiegoś swapu engine się nie obędzie ale wrażenia z jazdy są naprawdę git mój kumpel ma V gena... biały z czarną machą i z czarnymi felami pięcioramiennymi pod machą VTEC DOHC 1,6 albo 1,5 idzie równo szczególnie po magicznym pkt na obrotomierzu przebieg też u niego jest niski... zaledwie 134k km i pali więcej niż 7,5l/100km ogólnie jak bym miał kupować VI albo V gena... wybrał bym raczej nowszą wersję albo wszystko z nowszej, ale buda starszej oczywiście jeśli tuning to założył bym leksy... bbsy, dał bym mu glebę, jakiś kameleonik, jakieś bk takie do ziemi żeby było no i chyba scyknie żaaaart jedyny słuszny to japoński domestos tuning [ Dodano: 2008-09-09, 18:46 ] oczywiście jeśli tuning to założył bym leksy... bbsy, dał bym mu glebę, jakiś kameleonik, jakieś bk takie do ziemi żeby było no i chyba scyknie żaaaart Już myślałem, że to na poważnie, aż nie przeczytałem jakieś bk takie do ziemi żeby było no i chyba scyknie xD. V gen jest najlepszy Nie ma takiego drugiego samochodu jak on Moja opinia...? hmm.. Wszystko mi się podoba bez wyjątku Nie no V gen . to auto które w przyszłości będe na pewno brał pod uwage Podoba mi sie jest lekkie , VTEC to świetny silnik , zadowoliłbym sie nawet wersją seryjną oczywiście z zewnątrz... Jak dla mnie to świetny samochód bez dwóch zdań , jeden z najlepszych japońskich samochodów !!! Autko super:) Gdy ktoś go tuninguje z głową to wychodzi cudowne autko:) Gdy ktoś go tuninguje z głową to wychodzi cudowne autko:) Ja mam taki zamiar w przyszłości . Na początek prosty tun, bo kasy na pewno nie będzie, ale potem się będzie przeobrażał w jednorożca . Lepiej powoli a dobrze a niżeli od razu nawalić spoilerów bez sensu w szale wyprzedarzy z Tesco Lepiej powoli a dobrze a niżeli od razu nawalić spoilerów bez sensu w szale wyprzedarzy z Tesco Zgadzam się z Tobą . Tak więc kupujmy V Gen'y i jednoczmy się . Posiadam civic'a Vg 1,3 i naprawde daje rade ;P Objerzdzam mocniejsze ale ciezsze autka ;D Ostatnio mazda 323 1,6 90KM dostala o pol dlugosci i opel vectra 2,0 115KM. Choc z Vectra bylo ciezko Pewnie jakby byl dluzszy odcinek to by mnie przegonili ale coz liczy sie kill Do 100km/h jeszcze daje rade. Pozniej te 75KM niewystarcza ;P Autko bardzo fajne, poza wymiana plynow, rozrzadu, wycieraczek ;D zaraz po zakupie nic sie nie sypalo warsztatu nie potrzebowala ;D Prawie rok przejezdzilem i trzeba ja bd sprzedac Bo zaczyna KM brakowac ;] Zamień na 1.6 125KM . Posiadam civic'a Vg 1,3 i naprawde daje rade ;P Objerzdzam mocniejsze ale ciezsze autka ;D Ostatnio mazda 323 1,6 90KM dostala o pol dlugosci i opel vectra 2,0 115KM. Pewnie nie wiedzieli nawet że chcesz sie z nimi scigać Ogólnie fajne autka, ale nie zawyzajmy tych osiągów, planuje zakupić VI g i nie wiem na co w szczególności zwrócić uwage? Jak planujesz kupić VI Gen'a, a nie V Gen'a, to zapraszam do założenia tematu w "Chcę kupić samochód", a nie w temacie Hondy V Gen . Tu sie z Wami zgodze Hondy to piekne samochody sam zaczynałem od 1,3 hehe ale dawało rade spokojnie . Potem zrobilimsy hybryde z 4 złoylismy jeden i wyszło nam 130 kucyków bez VTEC-a Zamień na 1.6 125KM . dlaczego tylko taki? poza tym to tylko vtec-e ktory z vtec'iem prawdziwym nie ma nic wspolnego chociaz i tak niezle ogarnia (jechalem) Sam mam Vgen'a tylko sedana z silnikiem 1.5, ostatnio z kumplem w audi 1.8tfsi (160km z turbem) walczylem na 400 metrow i tylko dwoma dlugosciami samochodu mnie zrobil, a ja z kumplem drugim na pokladzie jechalem, takze jestem zadowolony. Ale jak ja bym robil swapa to tylko i wylacznie na ten silnik: B18C4 - 1800ccm - 169km - czego wiecej potrzeba? B18C4 - 1800ccm - 169km - czego wiecej potrzeba? szczescia?? Nie wiem ocb, ale 2 raz już poprawiam, przedtem DivinE'owi źle zacytowało, to nie ja napisałem tylko DivinE - Sewko szczescia?? a czy nie bylbys szczesliwy majac taki silnik pod maska tak malego auta? a tak przy okazji dowiedzialem sie ze byl lepszy silnik w tych samochodach - B16B - 180km - 1600ccm ^^ CUDO! B16B - 180km - 1600ccm troche mocno wysilony, ja mam 86 KM 1.3 w swoim accencie i powiem ze nieraz mocniejsze samochody maja zadyszke, dla porownania siena 1.6 103 KM, spad swiatel do nastepnych swiatel ( jakies 350m) zostawala w tyle, ale dla mnie wystarczajace przy tej masie byloby 125KM, w swoim galancie (rozwalony, brawura ) mialem 2.4 150 KM, prawie nie odczuwalne, chyba ze sie popatrzy na mijane samochody |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |