ďťż
WÄ tki |
I m lucky I m here with my someone.Witam.czy potrafi mi ktoś wyjaśnić co oznacza określenie "naczepa segmentowa" Czym różni się ona od normalnej naczepy??? Ciężko naprawdę odpowiedzieć na to pytanie, gdyż takie zagadnienie prawie nie funkcjonuje. Z góry więc zaznaczam, że mogę się mylić. Moim zdaniem naczepa segmentowa jest podzielona, aby móc przewozić kilka różnych ładunków - na przykład paszowóz lub cysterna, które wewnątrz mają wydzielone kilka komór na ładunek (chociaż można je też nazwać wielokomorowymi). Drugą definicją, na jaką wpadłem jest naczepa kontenerowa, na której można przewozić dwa różne kontenery - więc ładunki też mogą być różne. Nie zapewniam że są to poprawne przykłady, ale odpowiedź jest naprawdę trudna Ok, bardzo cenne uwagi. Dziękuję Mam jeszcze następne pytanie: czym różni się naczepa izotermiczna od naczepy chłodni??? coś mi świta, że to jest coś związane z utrzymaniem temperatury czy, ze żródłem tego w jaki sposób została ona uzyskana. z góry dziękuję Ze źródłem temperatury - chłodnia jest chłodzona zaś w izotermie towar zachowuje temperaturę, jaką miał podczas załadunku. Zabudowy typu izoterma wykorzystują np, piekarnie, chcąc utrzymać pieczywo ciepłe Chłodnia często wygląda jak izoterma, ma jednak jeszcze cały system chłodzący i gdybys sie wybrał TIRem w podróz to na bank byś rozróznił chłodnie od izotermy... chłodnia w zaleznosci od ustawienia, co jakis czas regularni, niemiłosiernie sie tłucze... to przez osprzęt chłodzący mateo000, dokładnie - chłodnia jest dość hałaśliwa. A nie jest to tandem tak zwany no wiece jedna paka na samochodzie a druga dołączona do tylu samochodu. raczej nie segmentowa to hyba po prostu podzielona na rózne sektory a w przypadku chlodni na promach wylaczają chlodnie kabel z gniazdka nie wiem czemu ale tak wam tylko mówie ale na krótkich trasach jak pembroke cherbourg albo cos takiego raczej nie Mi się wydaje że jest to normalna " teściowa " tylko w środku podzielona na kilka części. Pozdrawiam !! BAJO !! raczej nie segmentowa to hyba po prostu podzielona na rózne sektory a w przypadku chlodni na promach wylaczają chlodnie kabel z gniazdka nie wiem czemu ale tak wam tylko mówie ale na krótkich trasach jak pembroke cherbourg albo cos takiego raczej nie Co za bzdura? jak można wyłączyć chłodnie - żeby się żarcie zepsuło? a pozatym z jakiego gnizdka??? Agregat ma swoje zasilanie?! A co do pojęcia naczepa segmentowa to niestety żaden z was nie trafił... Naczepa segmentowa najczęściej służy do przewozów ponadgabarytowych i jest ona złożona z kilku segmentów które możemy rozłączyć lub połączyć w sposób nam odpowiadający. Oczywiście nie mówie o wszystkich naczepach do przwozów ponadnormatywnych. Naczepa o której mówił Patryk to naczpa komorowa- np. cysterna podzielona na 3 komory lub wywrotka. chlodnia to fajna sprawa. Jezdzilem przez 4miesiace takim wynalazkiem i jedyne co na poczatku denerwowalo to to ze zanim zasnales to trzeba bylo sie przyzyczaic do trykania agregatu. Chlodnia to taka izoterma z agregatem. Agregaty sa rozne o roznej wydajnosci i sposobie zasilania. Pierwszym ze sposobow dzialania agregatu jest ropa pobierana z kotla, w agregacie jest silniczek spalinowy a takze elektryczny ktory wprowadza w ruch wiatrak i puszcza w obieg czynnik chlodzacy ktory trzeba raz na jakis czas uzupelnic.Drugim sposobem napedzania jest elektryka. Tutaj w silniku samochodu montowane jest dodatkowe kolo pasowe laczace z dodatkowa pradnica wytwarzajaca prad potrzebny do uruchomienia silnika elektrycznego agregatu. W tym przypadku by chlodzic musisz miec wlaczony silnik. Temperature chlodzenia mozna ustawic albo na agregacie albo w kabinie (w nowszych agregatach np Carier Supra modelu nie pamietam) W agregatach spalinowo-elektrycznych jest wtyczka na kabel doprowadzajacy prad do urzadzenia chlodniczego, wtedy agregat pracuje ciszej ze wzgledu na pominiecie pracy silnika spalinowego agregatu. To tak w skrocie wojtek mówie ci jak jest troche plywalem promami i mówie jak jest nie wiem czemu ale tak robią! zaloze sie ze wtedy podlaczaja sie do sieci wiec agregat i tak chodzi. Teraz czestym zjawiskiem jest takie cos jak termograf czyli odpowiednik tachografu tyle ze rejestruje temperature wewnatrz chlodni No dokładnie- jak można odłączyć cos bez czego chłodnia to zwykła naczepa? czyli gówno to da bo żarcie się zepsuje jak się odłączy agregat. To po co nam chłodnie??? |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |